Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Οι γιορτές της Ελίνας...





Και οι μέρες περάσανε, και οι γιορτές περάσανε για την Ελίνα όμορφα, πολύ όμορφα!!!!!
Πρώτα πήγαν στο νησί της,  είδε τους δικούς της, το  μαδεράκι της, πήγε στον πατέρα της να τα πούνε λίγο, ότι μα ότι του έλεγε απάντηση δεν έπερνε.
Έριξε λίγα δακρυάκια ίσα που πότισε το χαλικάκι του, του υποσχέθηκε ότι θα ξαναπάει, πήγανε στον Ταξιάρχη να ανάψουν ένα κεράκι, πήρε το μαδεράκι της και πήγανε στη Θεσσαλονίκη!!!!!!

Στολίσανε το σπίτι τους, η μυρωδιές των γλυκών γέμισε ζεστασιά και παιδικές φωνές!!!!!!!! 

Εκεί τους περίμεναν οι κουμπάροι, η βαφτιστήρα τους, η αδερφή του άντρα της με την οικογένεια της και την θεία τους που τους μεγάλωσε τον άντρα της και την αδερφή του.
Πόσο χαιρόταν η Ελίνα με τόσους αγαπημένους γύρω της.
Οι μέρες περνούσαν ευχάριστα, με βόλτες αν κι έκανε κρύο αλλά με το αυτοκίνητο ήταν καλά.
Και ήρθε η μέρα να φύγει το μαδεράκι της Ελίνας.
Εντάξει στεναχωρήθηκε αλλά το διαχειρίστηκε καλά με πολύ προσπάθεια.
Την Κυριακή πριν των φώτων έφυγε και η Ελίνα με τον άντρα της και τον πεπίτο τους!!!!!!!!
Το επόμενο ραντεβού μάλλον το καλοκαίρι, το Πάσχα λένε να πάνε κάπου εδώ κοντά.
Προς το παρόν πηγαίνει μικρές και μεγάλες βόλτες κι εκδρομές!!!!!!!



  

12 σχόλια:

  1. Υπέροχα πέρασε η Ελίνα. Πόσο χαίρομαι!!!!Όταν είναι κανείς κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα περνάει όμορφα.
    Καλή χρονιά στην Ελίνα και το καλοκαίρι θα έλθει γρήγορα.
    Τα φιλιά μου Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ Η ΕΛΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΆ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΊΑ ΤΕΛΕΙΏΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΩΡΕ. ΠΑΝΤΩΣ ΓΕΜΙΣΑΝΕ ΜΠΑΤΑΡΊΕΣ!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα κορίτσι. κατι εκανες για να μην μπορώ να σχολιασω. εφερε και τον πεπιτο;; ωραία περασανε κ η ελινα κ ο αντρας της ενταξει. το πασχα ολανδια;; χεχεχε το ξερω. τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΩΡΕ, ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑ;;;;;;; ΑΛΛΆ ΑΦΟΎ ΒΡΗΚΕΣ ΤΡΌΠΟ ΓΙΑΤΊ ΓΚΡΙΝΙΆΖΕΙΣ;;;;;; ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;
      Ο ΠΕΠΙΤΟ ΠΑΝΤΟΎ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΊ ΦΥΣΙΚΆ!!!!!
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι μέρες της Ελίνας! Γιορτινές, ανθρώπινες, ζεστές αλλά και γεμάτες συγκίνηση. Για την επιστροφή στη γη της, για τις αναμνήσεις της, για την αντάμωση με το μαδεράκι της αλλά και με άλλα αγαπημένα της πρόσωπα.
    Καλή χρονιά στην Ελίνα μας! Να κρατήσει αυτές τις όμορφες στιγμές και να επανέλθει στον τόπο της πάλι με το καλό.
    Ελένη μου, φιλιά πολλά με τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΤΟ ΜΑΔΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΦΑΓΗΤΌ ΑΡΕΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΙΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΆ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΜΙΚΡΆ ΝΑ ΤΙΤΙΒΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΙΝΟΎΡΙΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ, ΑΞΊΑ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ!!!!!!
      ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΔΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΆ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝΕΙ!!!!
      ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΌΝ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΊΝΟ, ΕΙΧΕ ΔΟΥΛΕΙΆ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΜΑΖΊ ΤΟΥ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Έφυγε με όμορφες εικόνες, χαρούμενα πρόσωπα και πολλές ζεστές αγκαλιές και φιλιά από αγαπημένους ανθρώπους. Δεν τα λες και λίγα έ; Όμως καταλαβαίνω πολύ καλά και εκείνη την μικρή μελαγχολία του αποχωρισμού αλλά ξέρεις τι θα της έλεγα αν την ήξερα προσωπικά; Θα της έλεγα: "Σημασία έχει να περνάς καλά όπου κι αν βρίσκεσαι, με αισιόδοξη σκέψη και ανοιχτή καρδιά να χαίρεσαι τις ομορφιές γύρω σου κούκλα μου. Αυτό έχει μόνο σημασία. Κι εσύ το' χεις. Οπότε όλα καλά!!
    Πόσο γρήγορα θα έρθει και το καλοκαίρι! Δεν φαντάζεσαι :)"
    Πολλά φιλιά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΖΕΣΤΆ, ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ Η ΕΛΙΝΑ, ΜΕ ΠΟΛΛΆ ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΜΟΥΤΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΤΗΣ!!!!!!!
      ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΜΕΝΕΙ ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΊΝΟ. ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΊΑ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΜΑΖΊ ΤΟΥ!!!!!
      ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΑΠΌ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΗΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΆ.
      ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΊ ΠΟΛΎ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Οι γιορτές και κάθε ευκαιρία διακοπών δίνει συμπυκνωμένη αγάπη
    Να περνάς καλά και όλες οι απαντήσεις στις ερωτήσεις στον μπαμπά σου είναι μέσα σου και τις ακούς πριν καν κάνεις την ερώτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΝΙΟΥΣΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΠΙΑ, ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΔΏ ΚΟΝΤΆ!!!!!!
      ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΝΔΊΝΟ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ!!!!!!
      ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΆ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΆ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Την καλησπέρα μου Ελένη. Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...