Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Ε, όχι δεν γκρινιάζω ...









  1. Πες μου πες μου τι σε φέρνει και με παρασέρνει άλλη λογική πες μου πες μου ποιά αλήθεια μεσ΄τα παραμύθια γίνεται σιωπή
  2.   Αν μ΄αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς Αν μ΄αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς 
  3.   Δωσ΄μου δωσ΄μου μια στιγμή σου το κρυφό φιλί σου σώμα και ψυχή δωσ΄μου δωσ΄μου μια αγάπη έστω κι αυταπάτη για να ζω εκεί
  4.  Αν μ΄αγαπάς μη νοιάζεσαι πού πάω και πού πας μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς Αν μ΄αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς και κάπου θα βρεθούμε αν μ΄αγαπάς


  5. Αυτό το τραγούδι από την πρώτη φορά που το άκουσα έγινε ο ύμνος μου, ακούγετε παντού κινητά και ακίνητα και τι πιό φυσικό να γίνει βίντεο από τα χεράκια μου;;;;;
  6. Ένας πρώην φίλος από τον ΠΑΘ. που όλοι ξέρετε το οικειοποιήθηκε σβήνοντας το όνομα μου.
  7. Πριν λίγες μέρες το ανακάλυψα βλέποντας το κανάλι του  ένα ακόμη βιντεάκι μου.
  8. Κάπου θα βρεθούμε αν έχεις τα κοτσια και τότε θα τα πούμε...  

21 σχόλια:

  1. μη χαλιέσαι βρε ολοι ξερουν οτι ειναι δικο σου. καληνύχτα αυριο τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΒΑΓΓΟ!!!!!
      ΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΎΣΕ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΔΙΝΑ Η ΘΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΟ, ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΕΓΕΤΕ ΚΛΟΠΉ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑΣ.
      ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΟΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ.
      ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ.

      Διαγραφή
  2. Όχι αυτή τη φορά δεν γκρινιάζεις. Μεγάλη μ@λ@κί@ του, και αυτό τα λέει όλα!
    Καλημέρα εκεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΕΩ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ ΕΕΕΕΕ;;;;;
      ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΎΣΕ, ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ, ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΆΣΕΙ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μη δίνεις σημασία , εδώ στο διαδίκτυο πολλά γίνονται , και εγώ έχω δει κείμενά μου αλλού αλλά εντάξει και τι να κάνω? ότι φτιάχνουμε το φτιάχνουμε γιατί είναι επιθυμία μας και προετοιμασμένοι πως θα υπάρχει αντιγραφή η τροποποίηση. Και δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορεί να αποδειχθεί . Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε αλλά νομίζω μόνο σε φωτογραφίες είναι να περνάμε το όνομά μας με υδατογράφημα Ίσως αν το έκανες στις φωτογραφίες που βάζεις στα βίντεό σου . Καλημέρα φωνακλού μου!!! φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΠΑΝΤΟΦΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ ΑΛΛΆ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΉΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟ ΚΙ ΌΧΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΦΑΙΡΟΎΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.
      ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΗΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ.

      Διαγραφή
  4. Κατ' αρχήν ένα μεγάλο Μπράβο Ελένη μου για το βίντεο. Είναι πολύ επιτυχημένο, έχεις υποστηρίξει τέλεια το τραγούδι με τις εικόνες που έβαλες. Δεν ξέρω πώς γίνεται ένα βίντεο, γι'αυτό το κρίνω ως "θεατής". Όσο για την κλοπή, είναι απαράδεκτη! Στενάχωρο το συναίσθημα και αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να πω. Όσο για τον κύριο πρώην φίλο..φίλος πάντως δεν ήταν.
    Καλά έκανες και το ανέφερες. Αυτά καλό είναι να λέγονται γιατί όταν τα παραβλέπουμε, νομίζω πως παίρνουν περισσότερο θάρρος.
    Αν δεν μπορείς να του απαγορεύσεις να το χρησιμοποιεί τότε άστο να πάει στα κομμάτια..μη χαλάσεις και τη διάθεσή σου από πάνω εξ αιτίας του.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ Γ.
      ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΘΕΛΕΙ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙΡΌ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
      ΟΧΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΩ ΤΗ ΔΙΆΘΕΣΉ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑ ΕΓΏ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑΤΊ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΔΏ ΓΥΡΊΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΉ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο το βίντεο και γι αυτό στο έκλεψε.Ντροπή του. Δεν ξέρω ποιος είναι αλλά καλά κάνεις και το λες. Σ'εκείνον είπες κάτι;
    Φτιάχνε εσύ βίντεο αλλά να ξέρεις ότι οι κλέφτες ανίκανοι είναι γι αυτό κλέβουν πνευματική ιδιοκτησία
    Καλό Σ/Κο Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΟΥΛΙ ΜΟΥ. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ;;;;;;; ΣΕ ΈΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ;;;;;;; ΓΙΑΤΊ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΗΤΑΝ.

      Διαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφο το βίντεο.
    Στείλτου ένα μήνυμα και πες του να το κατεβάσει από την σελίδα του.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΕΛΕΝΑ!!!!!
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΊΟ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΏΣ.

      Διαγραφή
  7. Όμορφη δημιουργία σου Ελένη μου. Είναι δικό σου, είναι κομμάτι της καρδιάς σου. Ανήκει στις στιγμές σου.
    Η Ντροπή είναι του κλέφτη.
    Και δυστυχώς η λογοκλοπή στο διαδίκτυο οργιάζει. Υπάρχουν μέτρα αλλά δεν είναι τώρα αυτό το θέμα μας.
    Η Νίκη σου είναι ότι εκείνος ΞΕΡΕΙ ότι είναι δικό σου έστω και να το πλασάρει ως δικό του.
    Αυτό δεν θα το ξεπεράσει.
    Φιλιά κορίτσι μου.
    Αν έχεις κατοχυρώσει κάπου το βίντεό σου πρέπει να το απαιτήσεις πίσω με κατέβασμα.
    Για αυτό να προσέχουμε όταν δημιουργούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΔΥΟ, ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΊ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΣΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΓΏ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΌΣ.

      Διαγραφή
    2. καλημέρα κορίτσι καλό σαβ/κο.
      όλα καλά ε; το έχεις διπλό το βιντεάκι οπότε μπορείς να διαγράψεις το κλεμμένο.

      Διαγραφή
    3. ΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΆ ΒΑΓΓΟ.
      ΧΜ, ΝΑΙ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΑ. ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΟΥΤΟ ΚΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΕΙ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Είδες την ανάρτηση της Λυγερής; Μπορείς να βρεις το παλιό σου μπλογκ ξανά. Πήγαινε και ο Κώστας την έχει βάλει. Εννοώ το μπλογκ στον παθούλη ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ κορίτσι χάνεσαι περισσότερο από εμένα..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΛΥΓΕΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΑΥΤΌ ΣΗΜΑΔΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΆ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Εσύ νάσαι καλά Ελενάκι μας και θα φτιάξεις όσα θέλεις..

    Βρε εμένα βρέθηκε μια και μάλιστα επαγγελματίας, δηλώνει κοινωνική λειτουργός .
    Πήρε που λες από το profile μου το μήνυμά μου προς τους γονείς ,το οικειοποιήθηκε και τους το απηύθυνε από την καρδιά της μάλιστα η κακομοίρα. Τι να της πεις και τι να της κάνεις; Θα κάτσω εγώ ν' ασχοληθώ μαζί της; Δεν αξίζει την ενασχόλησή μου.
    Έχω πολλά άλλα ενδιαφέροντα και θέματα που καίνε . Με εκείνη θα ασχοληθώ;;;
    Εσύ μου είσαι καλά μάτια μου ; Η μαμά ;;;;
    Το σύμπαν παρακαλώ να συνωμοτήσει μαζί μας και να έχει το Ελενάκι μας καλά, προστατευμένο και ήρεμο. Τίποτ’ άλλο δεν έχει σημασία.
    Φιλί και μια αγκαλιά παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...