Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Κορονοιός...



Τώρα η Ελίνα καταλαβαίνει τη μητέρα της τι αγωνία είχε όταν συνέβαινε κάτι και ήταν μακριά.
Μακριά από τα παιδιά της, μακριά από τη μητέρα της, τον πατέρα της, γενικά μακριά από την οικογένεια της.
Δεν της τα λέγανε κι όλα  όταν κάποιο από τα  παιδιά της π.χ. ήταν άρρωστο δεν της το έλεγαν.
Εκείνη όμως το  καταλάβαινε κι έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο.
Έτσι τώρα και η Ελίνα ανησυχεί για τους δικούς της πρώτα με τα γεγονότα στο νησί με τους μετανάστες, λαθρομετανάστες πιο σωστά, και τώρα με τα κρούσμσατα του κορονοτέτοιου!!!!!!!!!!
Και τώρα με το διαδίκτυο δε μπορείς να κρύψεις τίποτα.
Κορονοιός. 
Όλες οι χώρες, όλοι ανησυχούν. Η Ελίνα μακριά από το νησί της, μακριά από τους δικούς της.
Ρωτούσε, έψαχνε αν είχε στο νησί της κορονοτέτοιο όπως τον λέει εκείνη.
Όχι της έλεγαν δεν έχουμε τίποτα.
Κι ένα ωραίο πρωί της είπαν ότι εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα.
Πανηκοβλήθηκε, δεν ήξερε τι να κάνει να βοηθήσει τουλάχιστον το  μαδεράκι της. 
Το συζήτησε με τον άντρα της και ειπαν ότι το καλύτερο ήταν να έρθει η μαμά της Ελίνας στη Γαλλία κοντά τους.
Ότι και να γινόταν τα νοσοκομεία και οι γιατροί ήταν καλύτερα από του νησιού της.
Αύριο λοιπόν η Ελίνα περιμένει το μαδεράκι της με τον συνέταιρο του άντρα της.
Θα ερχόταν νωρίτερα η μαμά της αλλά η Ελίνα είναι στο Λονδίνο με τον άντρα της για δουλειά.
Η Ελίνα χαίρεται πολύ που θα έχει το μαδερακι της κοντά της!!!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. Αχ πολύ χαίρομαι για την Ελίνα. Θα έχει τη μαμά της κοντά της και όσο να ναι ο φόβος του κορωνοτέτοιου γίνεται μικρότερος με τους ανθρώπους μας κοντά.
    Καλά να περάσετε και ψυχραιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥ ΤΙ ΚΑΝΕΊΣ;;;;;
      ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΆ Η ΕΛΙΝΑ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΕΓΆΛΑ ΜΕΣΑ ΧΟΧΟΧΟ!!!!!!!
      ΚΙ ΈΤΣΙ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΊΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΙ ΕΚΕΊΝΗ!!!!!!!!!!ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά είμαι Ελένη μου. Συνερχόμαστε σιγά σιγά. Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε και τα 40 του πατέρα μου να πάρει η ευχή. Κανείς δεν θέλει να έλθει και η συνάθροιση στην εκκλησία και για καφέ μετά είναι απαγορευτική. Προσπαθούμε να βρούμε λύση...θα δούμε

      Διαγραφή
    3. ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΊΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΠΊΤΙ ΜΗΠΩΣ;;;;; ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΣΕΊΣ ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΕΚΕΊ.

      Διαγραφή
    4. Όχι συναθροίσεις εντός της εκκλησίας Ελένη μου ούτε για καφέ. Στον τάφο αποφασίσαμε να φέρουμε παπά να κάνουμε εκεί το μνημόσυνο Μόνο τα παιδιά του και εγγόνια κανείς άλλος. Και ανοικτός χώρος.

      Διαγραφή
  2. καλημέρα κορίτσι. ωραία θα ερθει κ η μαμά σου της ειπα να μου φερει ουζάκι μη το πιεί αυτός ο αχαιρευτος ο αντρα σου. χεχεχε τα λεμε μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΙΡΕΥΤΟΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΒΑΓΓΈΛΗ;;;;; ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΟΥΖΟ ΑΝ ΦΕΡΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς να την δεχτεί τη μαμά της η Ελίνα! Είναι μεγάλη η υπόθεση σε δύσκολες ώρες να έχεις κάποιον δικό σου άνθρωπο κοντά σου. Να πάνε όλα καλά Ελένη μου! Με χαμόγελο και ευθύνη.
    Στέλνω φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΠΙΣΤΕΎΩ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΓΙΑΤΊ ΚΙ ΕΔΏ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΤΕΤΟΙΟ.
      ΚΙ ΕΔΏ ΣΕ ΚΑΡΑΝΤΊΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
      ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΆ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Στο Λονδίνο; Να πεις στη φίλη σου την Ελίνα πως στο Λονδίνο έχουν εκείνον τον τρελό που τους άφησε ελεύθερους χωρίς κανένα περιορισμό και έτσι σήμερα, το Λονδίνο θεωρείται το πιο επικίνδυνο μέρος. Τεστ γρήγορα και μέσα στο σπίτι. Καραντίνα πες της Ελίνας. Κι αυτά πριν έρθει η μαμά της απ' το νησί που ίσως και να είναι πιο ασφαλές γι'αυτήν τελικά.
    Χωρίς πλάκα τώρα, ανησυχώ και την παρακαλώ πολύ να μην το πάρει αψήφιστα. Ντάξει;
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΕΣΤ;;;;; ΟΛΟΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΔΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ.
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΌΙ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΊΝΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΆ ΕΓΏ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΚΑΘΟΜΟΥΝΑ ΜΕΣΑ ΚΙ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΒΑΓΓΈΛΗΣ.
      ΤΗ ΖΩΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΗ ΘΕΛΩ!!!!!!
      ΚΑΡΑΝΤΊΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΕ ΟΥΤΕ Η ΚΟΠΈΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΆΕΙ ΑΦΟΎ ΜΟΝΟ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΊΣ ΟΜΆΔΕΣ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Ελένη. Μια γρίπη δυνατή είναι αυτός ο ιός. Δες το έτσι. Κάνε ότι νομίζεις ότι θα σε προστατέψει. Εγώ πίνω αγιασμό κάθε πρωί και κάνω προσευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΩΣΤΉ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΝΤΑΞΕΙ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ Ο ΘΕΌΣ ΒΟΗΘΟΣ.

      Διαγραφή
  6. Ελενάκι μου καλημέρα!
    Μήπως πρέπει να το σκεφτεί καλύτερα η μανούλα σου στο νησί νομίζω είναι καλύτερα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      1) ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗ ΜΑΜΆ ΜΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ ΚΛΕΊΣΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΆ ΚΑΙ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΎΕΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΆΣ ΚΑΡΥΔΙ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ Η ΜΑΜΆ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΠΡΩΤΗ.
      2) ΧΡΕΙΑΖΌΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΏ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΊ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΕ Η ΚΟΠΈΛΑ ΠΟΥ ΕΊΧΑ.
      3) ΜΗ ΞΕΧΝΆΣ ΤΙΣ ΦΑΣΑΡΊΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΣΊ.
      ΜΕΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΝΈΝΑΣ, ΚΑΛΆ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΚΑΚΌ ΤΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ελένη μου. Όλα καλά με τη μαμά; Και ο κορωοτέτοιος πώς πάει εκεί; Όπως τα μαθαίνουμε από τις ειδήσεις;Να προσέχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΚΑΛΆ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΙΚΆ ΟΛΟΙ ΚΑΙ Η ΜΑΜΆ ΜΟΥ, ΜΕΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ, ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;;; ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...