Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Της κορώνας ο γιος...





Και πάνω που η Ελίνα είδε τον ουρανό, τον ήλιο, το φεγγάρι κι όλους τους πλανήτες που τόσα χρόνια είχε στερηθεί.
Ήρθε ένας κακός γιος με κορώνα και την έκλεισε μέσα στο σπίτι πάλι γιατί αν βγει έξω πάει πάπαλα η Ελίνα!!!!!!
Τώρα όμως δεν είναι μόνη, έχει παρέα, δε νοιώθει μοναξιά, ήρθε η  άμεση βοήθεια μόλις της το ζήτησε από την Ελλάδα γιατί κακά τα ψέμματα όσα κι αν κάνει ένας άντρας σαν τη γυναίκα δεν μπορεί.
Τώρα θα μου πείτε τι τον ήθελε το γάμο αφού δεν μπορεί;;;;;
Ελα μου ντε, τι τον ήθελε;;;;;;
Έλα όμως που είναι άνθρωπος, έλα που είναι γυναίκα, έλα που είχε μία κοπέλα και ο κορωνογιός τις τα έφερε τα πάνω κάτω!!!!!
Γενικά καλά περνάνε, την  Ελίνα την προσέχουν εκείνη όμως θέλει να βγει, κάνει υπομονή και πάλι.
Τα βράδια βγαίνουν όλοι στα μπαλκόνια, τραγουδάν, χειροκροτάνε,  λέει ο καθένας ότι θέλει γίνεται ένα μικρό πανηγύρι κι έτσι περνούν οι μέρες!!!!!!
Αυτό θα της κάνει δώρο στην επέτειο του γάμου τους σε ένα μήνα χαχαχαχαχα!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Τι σημασία έχει αν μπορεί η Ελίνα ή δεν μπορεί...αυτός είναι λόγος για να κάνει ή να μην κάνει το γάμο; Η αγάπη είναι ο μόνος λόγος. Εξάλλου σκέψου...μπορεί μετά το γάμο να συμβεί στον καθένα κάτι,οτιδήποτε που να χρειάζεται τη βοήθεια του άλλου. Τι γίνεται τότε; Τον εγκαταλείπουμε;
    Υπομονή και ο κορωνοϊός θα φύγει...υπομονή.
    Καλό βράδυ Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΟ!!!!!!!!!
      ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ, ΙΣΑ-ΙΣΑ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΌΥΜΕ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα κορίτσι. χεχεχε τι εκανε ο γιος της κορωνας θα περασει κ αυτό κ τοτε θα βγαίνετε κ ταξίδια θα πηγαίνετε από ολα θα κανετε. αυτό θα σου κανει δωρο ο αντρας σου στην πρωτη επετειο σας;; τσιγκουνης πες του ειναι. τα λεμε σε λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΓΝΩΣΤΌ!!!!!
      ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΌΣ Ο ΓΙΟΣ;;;;; ΚΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΆ ΘΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΓΙΑΤΊ ΚΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΣ;;;;;;; ΤΗΣ ΕΛΙΝΑΣ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΆΚΙ!!!!!
      ΟΚ, ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Η Ελίνα να μείνει προστατευμένη παρακαλώ, να της πεις. Να πάρει τον πρίγκιπά της αγκαλιά και να κλείσουν απ' έξω όλους τους γιους και τις κόρες του κακού.
    Οι καρδιές που αγαπούν παράγουν σε μεγάλη ποσότητα το καλύτερο αντιβιοτικό ευρέως φάσματος του πλανήτη :):)
    Πολλά φιλιά και υπομονή Ελένη μου :)
    Θα περάσει κι αυτό ναι..ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΜΕΝΗ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ, ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΔΕ ΤΙΣ ΦΟΒΆΤΑΙ, ΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΟΣΗ ΦΡΟΝΤΊΔΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΚΙ ΑΠΌ ΤΟ ΜΑΔΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΉΤΑΝ ΑΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΆ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Η Ελίνα είναι σε μια ζεστή και ασφαλή αγκαλιά. Και αυτό μετράει πάρα πολύ. Γιατί της δίνει σιγουριά, της δίνει ηρεμία και ασφάλεια. Ναι, περνάμε δύσκολα αλλά το φως είναι μπροστά. Και όλα θα πάνε καλά Ελένη μου.
    Στέλνω φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΆ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΚΌ ΓΙΟ!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΆΛΗ ΟΜΠΡΈΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑΣ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΑΑΑ κάνεις διακοπές σπίτι Ωραία ιδέα :)
    και με παρέα μάλιστα τέλεια :)
    Σε φιλώ να προσέχεις
    Ωραίο το σπιτάκι μικρό βέβαια αλλά καλό μου φαίνεται χαχα
    Φιλάκια στο μαξιλάρι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΚΟΠΈΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΠΑΡΕΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!
      ΝΑΙ ΜΩΡΕ ΜΑΝΙΟΥΣΚΑ ΜΙΚΡΌ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΆ ΑΥΤΌ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΜΩΡΕ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση Ελένη μου. Να περάσετε οικογενειακά καλά και με υγεία
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ!!!!!!
      ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΠΊΤΙ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΔΏ, ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΆ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...