Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Εκλογικές θύμισες...



Εκλογές σήμερα κι άφησα το μυαλό μου να θυμηθεί.......
Πόσο μου άρεσαν κάποτε οι εκλογές, ήταν για μένα μία μέρα χαράς!!!!!!!
Την πρώτη φορά ήμουν ενθουσιασμένη που έκανα ότι έκαναν όλοι οι άνθρωποι, αυτό το δημοκρατικό δικαίωμα που πήγα με ύφος καρδινάλιου να ψηφίσω!!!!!!!!
Κι αφού μπήκα μέσα στο παραβάν με τον δικαστικό εκπρόσωπο κι αφού προσπάθησε να μου κάνει λαδιά μέχρι που αναγκάστικε να σκίσει το φακελάκι που εκείνος είχε κλείσει, είπα στοπ μπορώ και μόνη μου.
Έτσι πήγαινα μόνη μου, σταύρωνα όποιον ήθελα έρειχνα τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια στην μαύρη σακούλα και φώναζα........έτοιμηηηηηηηηηη και τσούπ με πήγαιναν στη κάλπη!!!!!!!!!
Το φαδεράκι μου πήγαινε πρωί-πρωί να ψηφίσει γιατί δεν μπορούσε αν είχε κόσμο να περιμένει.
Το απόγευμα πήγαινε εμένα και το μαδεράκι να ψηφίσουμε και μετά πηγαίναμε μία βόλτα, τρώγαμε το παγωτό  μας και γυρίζαμε σπίτι να δεί το φαδεράκι μου τα αποτελέσματα μαζί με το μαδεράκι μου κι εγώ το χαιρόμουν γιατί καθόμουν ως αργά είτε διαβάζοντας, είτε παίζοντας πασιέντζα γιατί τότε δεν είχα ίντερνέτ.
Από τότε έχουν αλλάξει πολλά αλλά θα ήθελα να ξαναζήσω αυτές τις στιγμές αν και ζω καλύτερες, νέες εμπειρίες αλλά μου λείπουν αυτές οι στιγμές.

17 σχόλια:

  1. καλημέρα κορίτσι καλη εβδομάδα.
    ωραίες αναμνήσεις από τις εκλογές οικογενειακές στιγμές θα έλεγα. ενταξει τωρα ζεις νεες εμπειρίες αλλά το ετοιμηηηηη το φωναζεις ακόμη νομίζω χεχεχε.
    τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΦΩΝΑΖΩ ΑΚΌΜΗ..............ΕΤΟΙΜΗ;;;;;;; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΔΗΛΑΔΉ;;;;;;
      ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΎΜΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Κάντο ψυχή μου! Κάντο! Έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις! Και νομίζω δεύτερος γύρος υπάρχει στο νησί αλλά έρχονται και οι βουλευτικές εκλογές. Έχεις την άποψή σου. Μην την αφήνεις έτσι! Πήγαινε να ψηφίσεις. Πιστεύω θα βρεθεί τρόπος. Και μετά, έστω μετά, λίγο να ζήσεις ένα μικρό κομμάτι απ όσα θυμήθηκες.
    ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!
      ΕΙΔΙΚΆ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΔΕ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΩ.
      ΟΥΤΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΉΚΑ ΑΦΟΎ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΆ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΒΕΒΑΊΩΣ-ΒΕΒΑΊΩΣ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες αναμνήσεις. Κι εγώ θυμάμαι πόσο μεγάλη εμπειρία ήταν η πρώτη φορά που ψήφισα. Πόσο σπουδαία ένοιωθα.
    Αλλά δεν πειράζει που δεν ψηφίζεις, αφού ζεις πολλά ευχάριστα τώρα, τι μας νοιάζουν οι εκλογές;
    Πάντα όμορφες στιγμές Ελένη μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΆ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΌ ΚΙ ΑΠΌ ΤΟΤΕ ΕΙΠΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΌΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.
      ΕΝΤΑΞΕΙ, ΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΤΩΡΑ, ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΈΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ελένη σε ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!!!!
    ΓΟΥΣΤΑΡΩ τον τσαμπουκά σου βρε κορίτσι μου!! Πολύ όμως.
    Όσο σε γνωρίζω μου αρέσεις περισσότερο, να το ξέρεις.
    Δυνατή ώρα η ώρα της κάλπης. Η μοναδική μέσα σε τέσσερα χρόνια που από μάζα γινόμαστε πυρηνική δύναμη για την εξουσία. Μακάρι να είχαμε καταλάβει όλοι σε αυτή τη χώρα αυτό που εσύ είχες καταλάβει τόσο νωρίς.
    Φιλιά κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΑΦΟΎ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΑΜΟΥΡΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑ;;;;;; ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΙ ΦΩΝΈΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑ ΜΕΧΡΙ ΕΞΩ ΚΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ.
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΟ.
      ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε οι εκλογές ήταν λόγος χαράς τώρα ψηφίζεις για να μην τύχεις το χειρότερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΝΑΤΆΣΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΓΙΟΡΤΉ ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ ΧΑΧΑ.
      ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΑΡΕΙΑ ΔΥΣΤΥΧΏΣ.

      Διαγραφή
    2. Είμαι κι εγώ blogger και διαβάζω άλλες blogger δε νομίζω ότι γνωριζόμαστε από αλλού μόνο από τις ιστοσελίδες μας

      Διαγραφή
  7. Θυμάμαι που είχες γράψει και σε μια παλιότερη εγγραφή για μια φάση που το εκλογικό σου τμήμα ήταν σε όροφο σχολείου και ήρθε νομίζω η αντιπρόσωπος στο προαύλιο, κάτι τέτοιο θυμάμαι πως είχα διαβάσει ... ε στο περίπου καθότι και ξανθιά χαχαχαχ
    Φιλί στο μαξιλάρι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ ΚΑΛΆ ΘΥΜΑΣΑΙ, ΑΥΤΌ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΩΡΙΝΌ ΕΚΛΟΓΙΚΌ ΚΕΝΤΡΟ.
      ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΣΚΑΛΙΆ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΊ ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΕΚΛΟΓΙΚΌ ΚΕΝΤΡΟ.
      ΤΕΣΠΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ελένη μου γιατί άλλοτε μπορούσες και τώρα δεν μπορείς ;;;;

    Αν κάποιου πολίτη η ψήφος έχει ιδιαίτερη βαρύτητα είναι η δική σου (μας) κορίτσι μου. Προσπάθησε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΛΥΓΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ (ΜΑΣ) ΕΧΕΙ ΒΑΡΎΤΗΤΑ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...