Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Η γνωριμία μας...




Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας μας.
Χμ, κρατάει χρόνια αυτή η γνωριμία, γύρω στα 26 χρόνια!!!!!! Αντέχει τη γκρίνια χαχαχαχαχα!!!!!!
Αν και την έχω γράψει δε πειράζει να την γράψω ξανά!!!!!
Η αφεντιά μου ήταν και είναι πολύ κοινωνικός χαρακτήρας από πολύ μικρή.
 Μου άρεσε να γνωρίζω νέους ανθρώπους και φίλους-φίλες.
Μου άρεσε όμως και η αλληλογραφία!!!!!!!
Έτσι συνδύασ
Ρυθμίσεις αναρτήσεων α φιλία μέσω αλληλογραφίας και το πείραμα πέτυχε γιατί απόκτησα καλούς φίλους-φίλες που μέχρι τώρα έχουμε επαφή.
Υπήρξαν και κάποιοι που και στο άκουσμα ότι ήμουν σε καροτσάκι την κάνανε με ελαφριά, κι εγώ ήθελα μόνο τη φιλία τους, ήμουν ξεκάθαρη από την αρχή, ευτυχώς ήταν λίγοι.
Ήρθε κι ένα γράμμα από κάποιον Βαγγέλη, τι μπανάλ όνομα χαχαχαχα!!!!!!
Του απάντησα στο γράμμα του γιατί μου έβγαζε κάτι σαν θετική αύρα.
Σε πολύ λίγο διάστημα γίναμε κολλητοί!!!!!
Μου έγραφε τα δικά του, τα προβλήματα του, τα σχέδια του, τις κατακτήσεις του, ζητούσε τη γνώμη μου σε πολλά κι εγώ το ίδιο μόνο που εγώ τον έπαιρνα τηλέφωνο.
Κάποτε γνωριστήκαμε, ήρθε στο νησί μου διακοπές και ήρθε και στο σπίτι μου.
Όταν πήγαινα Αθήνα και δε μπορούσε ο Γιάννης (άλλος πολύ καλός φίλος που τον έχασα νωρίς κι εκείνος από αλληλογραφία) να βγούμε, ο Βαγγέλης ήταν πάντα έτοιμος.
Η επικοινωνία μας συνεχίστηκε και μετά τον γάμο του σε αντίθεση με άλλους που διέκοπταν κάθε επαφή.
Ο Βαγγέλης δεν διέκοψε.
Ο γάμος του για κάποιο λόγο δεν κράτησε, προσπάθησα να τους φέρω πιο κοντά αλλά μάταια, η κοπέλα είχε κάνει τις επιλογές της.
Ο Βαγγέλης έλεγε θα αυτοκτονήσει, εγώ με την βοήθεια μιας κολλητής κι αργότερα κουμπάρας μου προσπαθούσα να ξεφύγω από την κατάθλιψη.
Ήταν άρρωστος ο μπαμπάς μου και διάφορα άλλα προβλήματα με είχαν λυγίσει.
Ξέχασα τα δικά μου προβλήματα και παρηγορούσα τον Βαγγέλη!!!!! Εδώ μου έκανε καλό.
Όταν πήγα να βαφτίσω το μωρό της κολλητής μου, θα το βαφτίζαμε μαζί με τον Βαγγέλη, ήξερε την κουμπάρα και κολλητή μου ο Βαγγέλης.
Τότε μου μίλησε ο Βαγγέλης ότι δε με βλέπει σαν φίλη αλλά σαν το κορίτσι του.
Όχι ότι δε μ' άρεσε αλλά  του άξιζε μια καλύτερη τύχη.
Επέμενε όμως κι έτσι το κάστρο Ελίνα έπεσε, η σχέση μας κρατήθηκε 5 χρόνια μυστική από δική μου επιλογή, όποτε μπορούσε ερχόταν να με δεί αλλά άρχισε να γκρινιάζει κι έτσι αποφασίσαμε να μιλήσουμε στη μητέρα μου, οι υπόλοιποι δε με ενδιέφεραν.
Εντάξει, η μητέρα μου το είχε καταλάβει γιατί όταν έρχετε κάποιος κάθε λίγο όσο χαζοπούλι κι αν είναι και η μητέρα μου δεν είναι καθόλου, θα υποψιαστείς κάτι.
Βέβαια 1-2 φορές με είχε ρωτήσει αλλά εγώ αρνήθηκα, βλακεία μου όμως φοβόμουνα.
Όταν της μιλήσαμε δεν πέταξε από τη χαρά της, ήταν πολύ επιφυλακτική μέχρι που την πείσαμε ότι θα είμαι καλά.
Τα υπόλοιπα τα ξέρετε, απαράβατος και μοναδικός όρος της μητέρας μου να  παντρευτούμε, άλλο που δεν θέλαμε!!!!!!
Από ένα γράμμα ήρθε μια ευτυχία!!!! 

13 σχόλια:

  1. Υπέροχη εκμυστήρευση, που δείχνει πόσο υπέροχη μπορεί να γίνει η ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΣΙΛΗ!!!
      ΝΑΙ Ή ΖΩΉ ΕΊΝΑΙ ΩΡΑΊΑ ΚΑΙ ΓΕΜΆΤΗ ΕΚΠΛΉΞΕΙΣ ΠΙΣΤΕΎΩ ΤΩΡΑ ΠΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ναι την ξέρω την ιστορία σου αλλά την ξαναδιαβάζω σαν παραμύθι!!
    Όμορφες στιγμές. Αυτή η όμορφη ζωή σου αξίζει
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΑ ΘΥΜΆΜΑΙ ΌΤΙ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ.
      ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα κορίτσι. ωραία η ιστορία γνωριμίας σας αλλά ναι εχει υπομονή στους γκρινιαρηδες. μου εμαθες πολλά με εκανες καλύτερο ανθρωπο. σε ευχαριστώ που μπηκες στη ζωή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ, ΒΡΕ, ΠΩΣ ΑΠΌ ΔΩ ΑΝΩΝΥΜΕ ΒΑΓΓΟ;;;;
      ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΉ ΓΑΙΔΑΡΟΥ ΛΕΜΕΕΕ!!!!!!
      ΚΙ ΔΕΣΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΠΟΛΛΆ, ΜΕΧΡΙ ΚΟΛΥΜΠΙ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Κοίταξε να δεις τώρα πόσο όμορφο είναι να διαβάζεις μια τέτοια ιστορία. Μοιάζει σαν τρυφερό παραμύθι αλλά είναι μια γλυκύτατη αλήθεια.
    Εμπιστοσύνη, υπομονή, αλήθεια. Πάνω σε αυτές τις βάσεις χτίστηκε σιγά σιγά μια ερωτική σχέση που απέδωσε καρπούς.
    Ελίνα μου. Χαίρομαι πολύ να την ακούω αυτήν την ιστορία. Δίνει παραδείγματα ζωής σε όλους μας και ανεβάζει το ηθικό και τις ελπίδες μας.
    Να χαίρεστε ο ένας τον άλλον να ευχηθώ καλή μου Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ ΑΠΌ ΠΑΙΔΑΚΙ, Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΛΕΓΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΉ Ε, ΕΔΕΙΞΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕ ΚΑΙΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΤΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Να και ένα άριστο απ' τα καλά του διαδικτύου. Σιγά μην είχατε γνωριστεί αν δεν είχες εσύ το πληκτρολόγιο μπροστά σου.
    Ελίνα ανήκεις στην μικρή κατηγορία των τυχερών που γνωρίζουν τον άνθρωπο της ζωής τους από απόσταση. Τον γνωρίζουν και τον παντρεύονται!!! Όσο για τον Βαγγέλη σου, τι να πω. Μας πήρε το καλύτερο, το πιο ευαίσθητο, το πιο έξυπνο και τσεκουράτο κορίτσι μας. Να σε προσέχει σαν τα μάτια του γιατί έχουμε όλοι εδώ τα δικά μας στραμμένα πάνω του :)
    Σ'ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να την ξαναγράψεις την ιστορία σας για μένα. Δεν την είχα διαβάσει την πρώτη φορά.
    Να είστε καλά και πάντα αγαπημένοι.
    Πολλά φιλιά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είστε καλά λοιπόν και μπράβο που μοιράστηκες αυτή την όμορφη ιστορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πού είσαι Ελένη μου; ΄Χάθηκες. Όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την ιστορία δεν την είχες γράψει ποτέ ... σε κάποιες σκόρπιες αναρτήσεις μόνο κάποιες αναφορές.
    ΕΛΕΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟ να επικοινωνήσεις μαζί μας. Αν διαβάζεις τα μνμ εσύ ή ο Βαγγέλης πρέπει να κάνετε ένα κόπο να αφήσετε ένα μήνυμα κάπου και εμείς θα το μεταφέρουμε μεταξύ μας.
    Ξέρουμε πως χτύπησες το πόδι σου και θα επικοινωνήσεις όποτε μπορέσεις.
    Περιμένουμε λοιπόν !!! Για την ώρα και ένα μνμ από το Βαγγέλη θα μας βοηθούσε, εδώ στο φέισ στο μεσετζερ!!!!
    με αγάπη Μάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι λες τωρα; Σοβαρά; απο αλληλογραφία; Κοιτα να δεις τι σου επιφυλάσει η ζωη.Και μετα σου λενε οτι δεν ειναι θεμα τυχηςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...