Κυριακή 19 Απριλίου 2020

Το Πάσχα της Ελινας...




Φέτος η Ελίνα έζησε δύο φορές ένα διαφορετικό Πάσχα, δύο διαφορετικές Αναστάσεις.
Πρώτα των Καθολικών την Ανάσταση και το Πάσχα.
Ναι, υπάρχουν διαφορές ως προς την Πίστη. Είναι πιο κολλημένοι θα έλεγα στην Παναγία ενώ εμείς είμαστε στον Χριστό.
Η Ελίνα έζησε πρωτόγνωρες καταστάσεις, πάνω από ένα μήνα κλεισμένη στο σπίτι.
Αυτό βέβαια δε την νοιάζει γιατί έχει παρέα κι έχει ζήσει κι άλλοτε πάνω από χρόνο μέσα στο σπίτι κι απωρεί και η ίδια πώς άντεξε τεσπα.
Και ήρθε το Πάσχα των Καθολικών!!!!!!!
Ολη τη Μ. Βδομάδα βγαίνανε στα μπαλκόνια και βάζαν ψαλμοδίες, βγαίνανε και η Ελίνα να ακούσουν, να χειροκροτήσουν, να ανταλλάξουν ένα χαμόγελο.
Ήρθε και Των Χριστιανών η Μ. Βδομάδα!!!!!!
Η Ελίνα έχει ένα βιβλιαράκι με τους ψαλμούς όλης της Μ. Βδομάδας στην καθαρεύουσα από τη μία και στη δημοτική από την άλλη.
Μέχρι την Μ. Τετάρτη διάβαζε μόνη το βιβλιαράκι, την Μ. Πέμπτη βγήκανε στο μπαλκόνι και μαζί με τους άλλους Ελληνές ψάλλαν εναλλάξ τα 12 ευγγέλια!!!!!!
Ήταν κάτι που πρώτη φορά ένοιωθε η Ελίνα.
Την Μ. Παρασκευή το  ίδιο.
Το Μ. Σάββατο ανάψανε τις λαμπάδες τους και νταν 12 κάνανε μια διαφορετική Ανάσταση, την πιο παράξενη μα και την πιο γλυκιά!!!!!!!!
Και αυγά βάψανε, και τσουρέκια, και φαί ψήσανε στο φούρνο φυσικά με αρχηγό την μητέρα της και  βοηθό τον άντρα της!!!!!!
Και οι δύο δε θέλουν να λείψει τίποτα από την Ελίνα.
Ο Χριστός Αναστήθηκε κι ας μη πήγαμε στην εκκλησία, εκκλησία έγινε η καρδιά μας κι αν έχει αγάπη η καρδιά μας θα γίνεται καθημερινά εκκλησία για τον Χριστό μας.
                       ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!! 

13 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη Ελένη μου. Πρωτόγνωρες εμπειρίες. Είναι φοβερό όλο αυτό παρότι κλεισμένοι μέσα. Να σαι καλά και οι δικοί σου επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΩΠΩ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑΑ ΤΟ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!
      ΝΑΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΆ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ!!!!!

      Διαγραφή
  2. χριστός ανεστη κορίτσι. ωραία περασατε εεεε;; εμαθα τα ηπιατε κιολας κ χορευε ο κυριος ζεμπεκιες. χεχεχε ολα τα ξερω. ηταν το τελειο πασχα ομως. τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΓΝΩΣΤΕ!!!!!
      ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΟΤΙ ΗΠΙΑΜΕ, ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΆ;;;;;
      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ.
      ΟΚ, ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη Ελένη μου!!
    Με εντυπωσίασε ο τρόπος που γιόρτασε φέτος το Πάσχα η φίλη σου. Πραγματικά θα ήθελα να ήμουν εκεί και να το ζούσα κι εγώ από κοντά. Πρέπει να είχε περισσότερη "αλήθεια" στα αισθήματα και στα συναισθήματα. Θα ήταν πολύ συγκινητικό όλο το σκηνικό που στήθηκε από ανάγκη στα μπαλκόνια με ανθρώπους που διψούσαν να επικοινωνήσουν την κατάνυξή τους, την αγάπη τους, τη χαρά τους.
    Ζει ιστορικές στιγμές για την ανθρωπότητα η φίλη σου αλλά και όλοι, κάτω από τις ιδιαίτερες λόγω "..υιού" συνθήκες που βιώνουμε.
    Να είστε καλά και να κάνετε τις μέρες σας εκεί όσο γίνεται πιο σημαντικές για σας και τους γύρω σας.
    Πολλά φιλιά
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ ΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΓΙΑ ΕΚΕΊΝΗ ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΔΕ ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕ.
      ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ.
      ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΩΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΕΝΑ ΚΑΚΌ ΕΦΙΆΛΤΗ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη στην Ελίνα με όλες μου τις ευχές. Και σε όλη της την οικογένεια επίσης.
    Απέκτησε η Ελίνα μια πρωτόφαντη εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στη ζωή της και στη ζωή όλων μας. Μέχρι την επόμενη.
    Πολλά συναισθήματα και όμορφες στιγμές μαζί με δύσκολες και επώδυνες.
    Η μοίρα των ανθρώπων.
    Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη αγαπημένη μας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΥΤΥΧΏΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΜΑΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΧΕΔΌΝ ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΎΩ ΤΗ ΣΕΙΡΗΝΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ.
      ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΉΣ ΝΑ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΌ ΣΟΥ ( ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΊ ) ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΏΣΣΑ.
      ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΆ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕ, ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΠΑΠΑΛΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που όλα πάνε καλύτερα Ελένη μου. Και ακούω με συγκίνηση το βίωμα με τον διπλανό σας, τον συγκάτοικό σας. Τι μεγάλες στιγμές πραγματικά.

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Ελένη μου χρόνια πολλά!
    Εύχομαι και του χρόνου όπως επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ, ΧΩΡΊΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΧΑΜΕΝΟΥΣ.

      Διαγραφή
  6. Αληθώς Ανέστη !
    Για μένα ποτέ δεν ήταν η εκκλησία αν θέλεις ίσως και ποτέ η θρησκεία. Τέλος πάντων
    Έχει μια ξεχωριστή ομορφιά και γνώση όταν όλοι είμαστε στο ίδιο καράβι και περνάμε την ίδια φουρτούνα...
    Καλή δύναμη, να προσέχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΝΙΟΥΣΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ Σ' ΑΥΤΌ. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΆ ΕΓΏ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΈΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΣΧΑ, ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
      ΗΤΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΟΜΩΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΩΝ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ, ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ, ΤΟΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΠΑΛΚΌΝΙΟΥ ΚΙ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ!!!!
      ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ, ΜΕΣΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ, ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΒΑΓΓΈΛΗΣ, ΕΝΤΑΞΕΙ, ΚΑΛΆ ΠΕΡΝΑΜΕ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...