Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Η πιο όμορφη στιγμή...



Η ζωή μας αποτελείται από στιγμές. Άλλοτε καλές, άλλοτε κακές. Οι κακές, μας δυναμώνουν, μας πεισμώνουν, μας αφήνουν μια πικρία ίσως κι ένα μάθημα ζωής.
Η Αλίκη προτιμά να θυμάται τις καλές κι όμορφες στιγμές της ζωής της αν και είναι λίγες.
Το φετινό καλοκαίρι, πέρασε πολύ όμορφα με φίλους κι ευχάριστες εκπλήξεις. Ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής της.
Γενικά τα καλοκαίρια της Αλίκης έχουν κάτι ευχάριστο σε αντίθεση με τους χειμώνες της.
Η Αλίκη μεγάλωσε με τη γιαγιά και τον παππού της, οι γονείς της εργαζόταν στο εξωτερικό, και η Αλίκη τους έβλεπε 20 μέρες κάθε καλοκαίρι και πολλές φορές κάθε δύο χρόνια.
Όταν της έλεγαν όμως την ημερομηνία που θα ερχόταν, η Αλίκη άνοιγε το ημερολογιάκι της, μετρούσε τις μέρες και κάθε πρωί διέγραφε μία μέρα.
Όταν ερχόταν η τελευταία μέρα δεν περνούσαν με τίποτα οι ώρες, η Αλίκη έβλεπε το ρολόϊ της, 3 ώρες ακόμη, 2 ώρες, μία ώρα ακόμη κι αυτή η μία ώρα δεν περνούσε με τίποτα.
 Η Αλίκη έβλεπε συνέχεια το ρολόϊ της, οι δείκτες όμως δεν κουνιόταν, νόμιζε ότι είχαν κολλήσει στο ίδιο σημείο. Ρωτούσε τη γιαγιά της που ήταν στη κουζίνα κι ετοίμαζε το φαγητό...............
Γιαγιάαααααααααααα τι ώρα είναι;;;;;;;;;;
Η γιαγιά της Αλίκης της έλεγε την ώρα.
Καλά πάει το ρολόϊ μου σκεφτόταν η Αλίκη κι έπιανε το βιβλίο που διάβαζε για να ξεχαστεί λίγο.
Και άνοιγε η πόρτα κι άκουγε τα γνωστά βήματα και το γέλιό της μητέρας και του πατέρα της να ανεβαίνουν την ξυλίνη σκάλα!!!!!!!!!!
Γιαγιάααααααααααααααααααα ήρθανεεεεεεεεεεεεε φώναζε η Αλίκη.
Μέχρι να τελειώσει τη φράση όμως βρισκόταν στην αγκαλιά των γονιών της.
Αυτή η στιγμή ήταν η πιό όμορφη, η καλύτερη της Αλίκης που δεν την αλλάζει με τίποτε.

Αυτή η ιστοριούλα γράφτηκε πριν λίγα χρόνια χωρίς να ξέρει η Αλίκη πόσο θα άλλαζε η ζωή της.
Το ίδιο όμως συναίσθημα ένοιωσε στο δικό της σπιτικό αυτή τη φορά περιμέντας τη μητέρα της...

20 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ γλυκιά ιστορία. Γεμάτη ανθρωπιά και τρυφερότητα. Είναι η δύναμη της καρδιάς σου και η ψυχούλα σου που βγάζει στον γραπτό λόγο αυτές σου τις σκέψεις.
    Πολύ όμορφο Ελένη μου. Με συγκίνησες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα κορίτσι.
    ωραία η ιστορία της αλικης η μαμά της ηρθε κ στο νέο της σπιτικό αλλά δεν ξέρω τι θα γινει οταν φυγει σε λιγες μερες.
    τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩΩΩ, ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΛΙΚΗ Η ΜΑΜΆ ΤΗΣ, ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΉΣ ΤΗΣ Ε, ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΕΝΑ ΔΑΚΡΥΑΚΙ ΝΟΜΊΖΩ ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ Η ΑΛΙΚΗ ΑΛΛΆ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΊ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΆΛΗ ΑΓΚΑΛΙΆ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ τρυφερη η ιστορια σου!!!⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπόλοιπο καλοκαιριού να περασεις με υγεία και ομορφες στιγμες ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου σου το έχω ξαναπεί στο Path αυτό που θα σου λέω τώρα. Οι ιστορίες σου και ο τρόπος που τις γράφεις εμένα με αγγίζουν πολύ και δεν εννοώ μόνο στο συναίσθημα αλλά και σαν κείμενα. Έχουν τον αυθορμητισμό του ανθρώπου που μιλάει απ' την καρδιά του για πράγματα που τον "καίνε". Η ιστορία της Αλίκης είναι μια από αυτές. Μακάρι να έγραφες πιο συχνά...
    Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΉ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΑΛΗΘΙΝΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΑΔΉ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Η ΕΛΕΝΗ ΣΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ;;;;;;
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΏ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΒΓΑΊΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΑΧΑ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Κοίτα που η αϋπνία μου με οδήγησε να πάρω τους δρόμους της γειτονιάς, χαίρομαι πολύ που συνάντησα την όμορφη ιστορία της Αλίκης σου.
    Καλή σου μέρα Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΕ ΣΥΧΝΆ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ ΣΕ ΤΟΎΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΆ, ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΎΣ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΘ.
      ΑΥΤΆ ΈΧΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΚΌΜΙΣΕΙΣ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει ο λιτός σου λόγος πάντα :)
    Πως σου ήρθε να την ονομάσεις Αλίκη; Κάτι θα πρέπει να σου αρέσει ιδιαίτερα σε αυτό το όνομα, για πες για πες
    Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΔΕΝ ΜΑΘΑΤΕ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΜΟΥ;;;;;;;
      ΜΜΜΜΜΜ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΊΤΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΙΚΗ ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΆΚΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)
      ΠΕΡΝΑΩ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!
      ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Τρυφερά συγκινητική η ιστορία σου Ελένη,και εξαιρετική η αφήγησή της με απλότητα και την απαράμιλλη φυσικότητά που σε διακρίνει.
    Εγώ όμως κρατώ και μού έκανε κλικ η "διάθεσή " και η "ψυχική σου ευφορία" καρδούλα μου. Αχ και νάξερες πόσο καλό μου κάνεις γιατί η φιλενάδα σου δεν είναι και στα καλύτερά της.... Σε φιλώ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΛΕΝΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΛΥΓΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΓΙΑΤΊ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ;;;;;;; ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ.



















      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ελένη μου!!!!!
    Καλό μήνα!!!
    Να είσαι καλά και να ζήσεις ένα φθινόπωρο μέλι :)
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
      ΧΑΧΑ ΕΝΑ ΦΘΙΝΌΠΩΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΊ;;;;; ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Όμορφο κείμενο όπως τόσα που γράφεις!
    Επέστρεψα και ήλθα να ευχηθώ καλό γλυκό μήνα
    Εύχομαι να πέρασες καλά
    Σε φιλώ Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
      ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ;;;;; ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ;;;;;
      ΝΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΆ!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...