Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Σταύρε γιατί;;;;;;...




Εκεί στο τέλος Αυγούστου 1909 αν θυμάμαι καλά και με τη βοήθεια της κυρίας Παλτού δημιουργήσα το μπλοκάκι μου στον Παθούλη!!!!!!!!
Ήταν μια όμορφη γειτονιά.
Στην αρχή όλοι ήταν συγκρατημένοι μαζί μου, αλλά δεν με ξέρανε ούτε εγώ εκείνους, ήμουν κι εγώ κάπως συγκρατημένη αν κι ο χαρακτήρας μου δεν είναι, είμαι χύμα!!!!!

Εκεί γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους, το μπλογκάκι μου ήταν και είναι το δεύτερο σπίτι μου και οι άνθρωποι η δεύτερη οικογένεια μου

Το πρώτο βήμα το έκανε ο ταξιδιώτης που ελπίζω να είναι κάπου εδώ τριγύρω.
Δεύτερος ήταν ο Σταύρος ή Νταλαροπάριος όπως τον βάφτισα μετά όταν γνωριστήκαμε καλύτερα.
Στο μπλογκ του έμπαινα, άφηνα την καλημέρα μου κι έβγαινα για τον απλό λόγο ότι έγραφε πολλά και αδιανόητα για το δικό μου μυαλό.
Μετά συναντηθήκαμε στο φβ.
Εκεί κι αν με πείραζε, σε σημείο να διαγράφω τα σχόλια του γιατί νευρίαζα να λέω π.χ. καλά Χριστούγεννα και να απαντάει καλό δεκαπεντάυγουστο κι ενώ του είχα πεί ότι με πειράζει.
Είχε ένα ιδιαίτερο χιούμορ που μέρικες φορές με νευρίαζε κι άλλες μ' έκανε να γελάω.
Όπως κάθε πρωί μπήκα και χθες στο φβ για τις καλημέρες.
Είδα κάποια σχόλια για καλό ταξίδι κ.λ.π.
Δε μπόρεσα να καταλάβω ή δεν ήθελα να καταλάβω τι συνέβαινε.
Ρώτησα την Βιργινία και μου επιβεβαίωσε αυτό που φοβόμουν, ο Νταλαροπάριος δεν ήταν πια ανάμεσα μας, πήγε στη Γεωργία του.
Πριν ένα χρόνο έχασα ακόμη ένα διαδίκτυκο φίλο.
Ας είναι καλά εκεί 
 ψηλά να μας βλέπει ο  Σταύρος και να μας πειράζει με τον δικό του τρόπο. 
Θα είναι πάντα στη καρδιά μου. 

12 σχόλια:

  1. Εκείνη η γειτονιά του παθ, του παθούλη όπως τη λες, μας γνώρισε σπουδαίους ανθρώπους σαν τον Σταύρο. Δεν θα τον ξεχάσουμε. Καλό του ταξίδι και θα είμαστε ενεργοί εδώ στο νέο μας χώρο στη μνήμη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑΙ Ο ΠΑΘΟΥΛΗΣ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΠΟΛΛΟΎΣ ΚΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΎΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
      ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΟΊ.

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου ας κρατήσουμε τη μνήμη του στην παρέα μας. Ξεχωριστός. Εσύ τον έζησες ακόμα πιο παλιά από εμένα στον "Παθ". Και όπως σωστά λέει η Άννα, ας τιμήσουμε τη μνήμη του κρατώντας τα μπλογκ μας σε λειτουργία και ανοιχτά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟΝ ΕΖΗΣΑ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΛΙΓΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!
      ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΕΡΓΌΙ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Στην παρέα παραμένει Ελένη μου.
    Φεύγουν ποτέ από γύρω μας και μέσα μας όσοι αγαπάμε;
    Δεν φεύγουν. Το ξέρεις.
    Να είσαι καλά και να ζήσεις ό,τι όμορφο κρατάς μέσα σου και γύρω σου και εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια υπέροχη νέα χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΤΈ.
      ΚΑΛΗ ΧΡΌΝΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!!!
      ΕΓΏ ΜΟΝΟ ΥΓΕΊΑ ΘΕΛΩ, ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΕ ΤΟ 2019!!!!!!!!!

      Διαγραφή


  4. Εδω και εγώ για να ζητήσω συγγνώμη που έφερα το κακό μαντάτο αλλά έπρεπε να το πω ήταν σαν να έχασα κάποιο αγαπημένο συγγενή δεν μπορούσα να το προσπεράσω. Ας είναι καλά όπου και αν βρίσκεται.
    Για εμάς θα είναι πάντα εδώ παρέα μας.
    Καλή χρονιά Ελενάκι μου με υγεία και πάντα χαρούμενα πρόσωπα κοντά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΏ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
      ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
      ΚΑΛΗ ΧΡΌΝΙΑ, ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. γεια σου κορίτσι.
    δεν μπορώ να σχολιασω γιατί;; ολους τους θυμάσαι εσύ ολους τους φιλους σου. τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑΤΊ ΔΕ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ;;;;;
      ΑΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΤΕ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΆΜΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹
    Καλο του ταξιδι εκει μακρια που πηγε.Οι αξιολογοι ανθρωποι παντα θα υπαρχουν αναμεσα μας οοσο υπαρχουν στην ψυχη μας δεν θα πεθανουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ, ΚΑΛΉ ΧΡΌΝΙΑ!!!!!
      ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΏ ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΘΥΜΌΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.
      ΜΕΡΙΚΟΊ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΣΗΜΑΔΕΎΟΥΝ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΟΤΈ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...