Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Καλες Γιορτές...



Έφτασαν οι γιορτές, η Ελίνα είναι πολύ χαρούμενη που θα πάει στην  Πατρίδα της, στους δικούς της ανθρώπους,  ο άντρας της μετράει τις μέρες κι εκείνη τον μαλώνει γιατί δεν το θεωρεί καλό, από άλλη φορά. Και μάλλον δεν έχει άδικό, όχι ότι είναι προληπτική, κάθε άλλο αλλά είχε ένα ατυχηματάκι πριν λίγες μέρες με το χέρι της.
Την Παρασκευή πρώτα Ο Θεός φεύγουν για την Πατρίδα τι χαρά!!!!!!
Χθες πήγανε, μάλλον προχθές πήγανε στο Παρίσι να πάρουν δώρα.
Όχι ότι στη Λυών δεν έχει ωραία πράγματα αλλά η Ελίνα ήθελε να πάνε και στη γιουροντίσνευ αφού είναι ένα μεγάλο παιδί κι ο άντρας της δεν της χαλάει χατίρι.
Τα δώρα έτοιμα, τα ρούχα που θα πάρουν μαζί μισοέτοιμα, ο πεπίτο την προβλατίζει, δεν θέλει να τον βάλουν στις αποσκευές, είναι ευαίσθητος αλλά και τσαμπουκάς!!!!!!!!


Λέτε να μοιάζει στην Ελίνα;;;;;; Χαχαχαχαχαχα :)
Αυτές οι γιορτινές μέρες άλλοτε ήταν για την Ελίνα μέρες μελαγχολίας, δεν τις ήθελε καθόλου. Τώρα είναι ευτυχισμένη και χαρούμενη!!!!!!!!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ!!!!!!!!! 

12 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι στην Ελίνα. Να περάσει υπέροχα και στην πατρίδα.
    Καλές γιορτές Ελένη μου. Να σαι καλά και να μας πεις εντυπώσεις μετά
    ΦΙλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ Η ΕΛΙΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΡΑΊΑ!!!!!!
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα κορίτσι.
    γιατί η ελινα μαλωνει τον αντρα της που μετράει τις μερες;;
    2 κ σημερα χεχεχε εμενα δεν μπορείς να με μαλωσεις χεχεχε.
    καλό ταξίδι στην πατρίδα κ καλά να περασετε.
    ωρα δουλειάς τα λεμε αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!!
      ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΕΊ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΣΕ ΜΑΛΩΣΕΙ Η ΕΛΙΝΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδοι να είστε Ελίνα μου! Φαντάζομαι χαμόγελα και διάθεση έτσι; Δικαιωματικά! Είναι όμορφη στιγμή αυτή. Εύχομαι να την χαρείτε με όλη σας την καρδιά και να μοιραστείτε στιγμές μαζί μας.
    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΟΥΥΥΥΥΥΥ ΟΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΆ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΑΣΕ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ ΑΠΌ ΠΑΙΔΊ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Θα περάσει υπέροχα η φίλη σου τα Χριστούγεννα. Έχει την αγάπη να της στρώνει κόκκινο χαλί και πολλές αγκαλιές και φιλιά που την περιμένουν. Τα δώρα να μην ξεχάσει πες της και όλα καλά χαχα
    Καλά Χριστούγεννα Ελένη μου και είμαι σίγουρη πως θα έχεις πολλά να μας πεις τον καινούργιο χρόνο.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΟΚΙΝΟ ΧΑΛΙ ΕΕΕΕΕΕ;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΡΩΤΑ-ΠΡΩΤΑ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά θα πω πάλι και καλή χρονιά να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...