Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

Πικρόγλυκες αναμνήσεις...




Πάνε 3 χρόνια που έφυγες κι έχασα τον κόσμο από τα πόδια μου, ένα κομμάτι από την καρδιά μου την πήρες μαζί σου κι όποιος λέει ότι ο χρόνος γιατρέυει τις πληγές δεν ξέρει πώς πονάνε.
Κι εγώ πονάω πολύ.
Αλλάξανε πολλά από τότε που έφυγες άλλα άσχημα, άλλα όμορφα κι αν με βλέπεις από εκεί ψηλά που είσαι θα βλέπεις πόσο ευτυχισμένη είμαι και πόσο όμορφα περνάω.
Τα δύσκολα όμως περάσανε, η λιόστρα σου είναι καλά, ευτυχισμένη.
Ένα λουλούδι ήθελα να σου αφήσω και να θυμηθούμε τι γινόταν κάθε χρόνο στη γιορτή σου.
Ερχόταν όλο το σόι, τους ήθελες όλους κοντά σου, να μαγειρεύεις μαζί με τη μητέρα μου, η μητέρα γκρίνιαζε γιατί κουραζότανε και γινόταν χαμός.
Κι άρχιζε το γλέντι να σου παίρνουμε το μπουκάλι με το ούζο κρυφά από κοντά σου και να γκρινιάζεις.
Ωραία χρόνια, πικρόγλυκες αναμνήσεις.
   

10 σχόλια:

  1. Να σαι καλά να τον θυμάσαι!! Ναι πονάει κάθε χαμός αλλά ο χρόνος γλυκαίνει τον πόνο. Το ξέρεις.
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΕΓΏ ΟΣΟ ΠΕΡΝΆΕΙ Ο ΚΑΙΡΌΣ ΠΟΝΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
      ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΛΕΙΠΕ.

      Διαγραφή
  2. Ελένη μου καλή μου φίλη. Ναι η απώλεια αυτή δεν είναι από εκείνες που μπορείς εύκολα να διαχειριστείς. Πονάνε. Και πονάνε για πάντα.
    Όμως κράτα τις δικές του παρακαταθήκες. Αυτό που άφησε πίσω του. Θέλει να σε βλέπει να χαμογελάς. Να περνάς όμορφα. Να έχεις ωραίες στιγμές. Τότε θα είναι ήρεμος και θα νιώθει την ζεστασιά σου.
    Πολλά φιλιά καλή μας φίλη. Σ' Αγαπάμε πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΓΙΆΝΝΗ, ΑΧ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΊΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!
      ΝΑΙ Ή ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΏΝ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΟΤΑΝ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΧΟΡΤΑΣΕΙ.
      ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ!!!!!!!
      ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Μ' ΑΓΑΠΑΤΕ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ!!!!!!!!
      ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα κορίτσι.
    ο μπαμπάς σου σε βλέπει το νιωθεις κ χαιρεται βλέπει οσους σε αγαπανε κ χαιρεται διπλά. οσο τον θυμασαι θα είναι κοντά μας.
    τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΒΛΈΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΌ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΚΑΙ ΒΛΈΠΕΙ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ, ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΙ ΑΥΤΆ!!!!!!!!
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές Ελένη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΘΥΜΆΜΑΙ, ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΤΈΡΑΣ ΔΕ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΆ!!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...