Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Χριστούγεννα στην Πατρίδα...




Ο χειμώνας αγρίεψε πολύ στη Γαλλία!!!!!!!
Σε άλλες περιπτώσεις η Ελίνα θα κατέβαζε κάτι προβοσκίδες, μα κάτι προβοσκίδες, όλα θα την εμπόδιζαν κι όλο γκρίνια και μελαγχολία θα ήταν το ξέρω καλά αυτό.
Τώρα όμως δε τη νοιάζει και μπορώ να πω ότι της αρέσει.
Το κρύο δε την εμποδίζει να βγαίνουν ειδικά τώρα που είναι όλα είναι παντού στολισμένα χριστουγεννιάτικα κάνει σαν μικρό παιδί!!!!!





Έχει τύχει κι άλλες φορές Χριστούγεννα στο εξωτερικό κι ήταν και μικρότερη έτσι όμως δεν έκανε, τώρα είναι το κάτι άλλο.



Στολίσανε με τον άντρα της και το σπίτι τους 


και μετράνε τις  μέρες να βρεθούνε με τα δικά τους πρόσωπα, τους δικούς τους  ανθρώπους να περάσουν τις Αγιες μέρες μαζί τους στο σπίτι τους, το δικό τους σπίτι!!!!!!!   

14 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που περνάει η Ελίνα!!! Ξέρω ότι ο στολισμός στο εξωτερικό είναι υπέροχος όχι σαν και τον δικό μας τσιγκούνικο. Σου φτιάχνει τη διάθεση. Χαίρομαι πολύ για την Ελίνα που θα περάσει Χριστούγεννα στην πατρίδα! Χαίρομαι που θα βρεθεί με αγαπημένα πρόσωπα πολλά. Να περάσεις καλά Ελένη μου και να πεις στην Ελίνα θέλουμε εντυπώσεις χριστουγεννιάτικες από την πατρίδα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΒΡΕ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΗ ΖΗΛΕΥΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΛΛΆ ΤΟΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΛΆ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙΡΌΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΆ!!!!!
      ΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ.
      ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΤΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΑΛΛΆ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΤΥΠΏΣΕΙΣ!!!!!!!!
      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα κορίτσι. ωραία περνάτε βλέπω εεεε;; θα ερθετε στην πατρίδα τυχεροί αλλά τον ηλια τον θεωρείται δικό σας ανθρωπο;; παναγία μου.
    χεχεχε τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!
      ΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΊΑ Η ΕΛΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΠΑΤΡΊΔΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΈΣ ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΊ, ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎΣ ΤΟΥΣ ΚΙ Ο ΗΛΊΑΣ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΎ ΕΊΝΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ω Ελίνα! Παραμυθένιες εικόνες αγαπητή Ελίνα! Έτσι θέλουμε να περνάς. Έτσι νιώθουμε και εμείς χαρούμενοι. Να απολαμβάνεις γύρω σου κομμάτια από τα όμορφα όνειρά σου.
    Στέλνω κάθε ευχή μου και χαιρετίσματα κοντά σου Ελένη μου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ Η ΕΛΙΝΑ ΠΕΡΝΆΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
      ΟΙ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΚΙ ΑΥΤΌ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΙΝΑ ΠΑΙΔΊ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ψάχνω αυτή τη νεράιδα..πώς τη λένε βρε παιδί μου, την Έλενα να με κάνει αγγελάκι με ασημόσκονη στα φτερά και ζάχαρη άχνη στα μάγουλα μήπως και με κρεμάσει σε κάποιο κλαδί του πανέμορφου δέντρου της η φιλενάδα σου :) Δεν τη βρίσκω όμως. Αλλά δεν πειράζει.
    Εύχομαι στη φιλενάδα σου την Ελίνα και του χρόνου!! Να είναι πάντα καλά να το στολίζει με τον άντρα της.
    Πολλά ζεστά φιλάκια Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ;;;;; ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΌ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΎΕΙΣ :)
      ΨΑΞΕ, ΨΑΞΕ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΚΡΥΜΜΈΝΗ Η ΕΛΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΡΆΕΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ!!!!!!
      ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτά είναι :) Με το καλό να έρθουν και οι γιορτές.
    Φιλιά κάτω από το μαξιλάρι σου
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ Π.Χ. 20 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 21 ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝΕ ΤΑ ΦΤΕΡΆ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ!!!!!
      ΩΡΑΊΑ ΚΙ ΕΔΏ ΑΛΛΆ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΠΟΥΘΕΝΆ Η ΕΛΙΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΆ ΑΥΤΌ ΧΡΌΝΙΑ. ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΆΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΝΤΆ ΤΗΣ. ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ωραία τα Χριστούγεννα να σαι στο Παρίσι, καλές γιορτές να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΝΑΤΆΣΣΑ!!!!!!
      ΝΑΙ ΩΡΑΊΑ ΕΊΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ, Η ΕΛΙΝΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΡΤΈΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎΣ ΤΗΣ!!!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΌΛΙΌ ΝΑΤΆΣΣΑ ΜΟΥ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...