Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Το αυτοκίνητο της Ελίνας...




Ο καιρός για την Ελίνα περνάει ευχάριστα, στη Γαλλία,  ευχάριστα κι όμορφα!!!!!!
Ήρθε ο χειμώνας με το κρύο αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να βγαίνει.
Βλέπει όμως τον άντρα της να ζορίζετε λίγο, όσο πατάει γάτα δηλαδή στο σήκωμα της γιατί πήρε και λίγα κιλάκια!!!!!!
Στην αρχή του έλεγε ότι κρύωνε και δεν βγαίνανε.
Ελα όμως που ο άντρας της το κατάλαβε!!!!!!!!
Αναγκάστηκε να του πεί την αλήθεια.
Βέβαια τη μάλωσε γιατί ποτέ δεν της παραπονέθηκε και πάντα ήθελε να βγαίνουν.
Θα βρούμε μια λύση για να μην αισθάνεσαι άσχημα της είπε. 
Τη λύση τη ξέρω αλλά δεν έχω τα χρήματα του απάντησε η Ελίνα.
Κι αφού τη ρώτησε ποιά ήταν η λύση είπε εκείνη για το αυτοκίνητο με ράμπα ή ασανσεράκι.
Του άρεσε η ιδέα, ψάξανε στο ίντερνέτ, πήγανε σε καταστήματα αυτοκινήτων και τελικά βρήκανε αυτό που ζητούσαν!!!!!!
Ο άντρας της Ελίνας δεν ήθελε η Ελίνα να χαλάσει τα χρήματα της, άλλωστε δεν φτάνανε, ούτε τα δικά του αρκούσαν όμως.
Η Ελίνα τότε του είπε να συμπληρώσει εκείνη όσα χρήματα έλειπαν.
Οάντρας δεν δεχόταν με τίποτα, με το μπλα-μπλα, την κρεβατομουρμούρα και μια ευκαιρία που βρήκαν δέχτηκε ο άντρας της Ελίνας να βοηθήσει η Ελίνα με τον όρο να της επιστρέψει και το τελευταίο ευρώ χωρίς να καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχουν δικά του και δικά της αλλά δικά τους.
Εντάξει η Ελίνα δέχτηκε τον όρο.
Σε λίγες μέρες η Ελίνα θα έχει το δικό της αυτοκίνητο για τις βόλτες της χωρίς να κουράζει τον άντρα της!!!!!!!


16 σχόλια:

  1. ομορφη αναρτηση.Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΒΛΕΠΩ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα κορίτσι καλό μήνα.
    χεχεχε τόσο χαζός ειναι ο αντρας της ελινας που δεν θα το καταλαβαινε γιατί δεν ηθελες να βγουνε;; το εβλεπε στα ματια της αλλά δεν είχε ολο το ποσον. του αρεσει ομως να σηκώνει την ελινα.
    καλες βολτες λοιπόν. τα λεμε αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
      ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΥΛΗΣ;;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ :)
      ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΗΘΕΛΕ Η ΕΛΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΓΙΑ ΕΚΕΊΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΊΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΌ ΠΕΣ ΤΟΥ.
      ΝΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ελένη μου. Η Ελίνα δίκιο έχει απόλυτο, δεν υπάρχουν δικά του και δικά της. Ένα είναι οι δυο τους στη ζωή, τα χρήματα θα έχουν ξεχωριστά; Να το χαρεί το αμαξάκι της η Ελίνα και ο άντρας της δεν θα κουράζεται και θα είναι ευχάριστες οι βόλτες. Στη Γαλλία ήλθε ο χειμώνας ε; Εμείς ακόμη φθινόπωρο γλυκό έχουμε. Λίγες βροχούλες μας έκανε χθες εδώ στην Αθήνα δηλ αλλά κρύο ακόμη όχι.
    Να περνάς καλά πολύ καλά και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
      ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ Σ' ΕΝΑ ΖΕΥΓΆΡΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟ ΤΑΜΕΊΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΌ.
      ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΕΣ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΚΙ ΑΠΌ ΧΘΕΣ ΒΡΕΧΕΙ ΚΙ ΕΚΕΊ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΚΌΜΗ ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Να που ο καινούργιος μήνας αναδεικνύει τι μπορεί να κάνει η πραγματική αγάπη στη ζωή της Ελίνας και του αγαπημένου της συντρόφου. Και αυτή η ζωή είναι κοινή με την πορεία να συναντιέται.
    Ομολογώ με συγκίνησε η πρωτοβουλία του αυτή. Όπως και η διακριτικότητα της Ελίνας.
    Ας τους αφήσουμε λοιπόν να χαρούν αυτό το καινούργιο τους. Με τις ευχές μου και όλη μου την αγάπη.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ!!!!!!
      ΑΑΑ, Η ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΙ ΕΥΧΆΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;;;;;;
      Η ΕΛΙΝΑ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΉ, ΑΠΌ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΧΆΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
  5. "καθένας το δικό του ταμείο", "είμαι βαριά", κ.α. Αυτά είναι μικρο--ανασφάλειες που με τα χρόνια σβήνουν
    Τα φιλιά μου καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΝΙΟΥΣΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑ ΕΓΏ ΟΤΙ Η ΕΛΙΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΤΑΜΕΊΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ;;;;
      ΑΠΛΆ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΌ ΠΟΣΟΝ ΠΡΙΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΉΣΕΙ.
      Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΟΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΕ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΈ, ΠΌΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΓΥΝΑΊΚΑ ΠΟΥ.
      ΜΙΚΡΟ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΙΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΖΕΙ;;;; ΕΚΕΊΝΟΣ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΈ ΤΙΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΕ, ΕΚΕΊΝΗ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΤΗΣ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι ζευγάρι με χωριστά ταμεία; Δε με βρίσκει σύμφωνη. Και για το σπίτι τι κάνουν; ποιος πληρώνει για εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΑΤΆΣΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΝΑ ΤΑΜΕΊΟ ΕΧΟΥΝ, ΑΠΛΆ ΠΡΙΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΕΙΧΕ Η ΕΛΙΝΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΝ, Ε, ΤΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΚΙ ΕΚΕΊΝΗ;;;; ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΕΚΕΊΝΗ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. καλημέρα κορίτσι.
    μεγεια το αυτοκίνητο το αξιζεις κ πολλά περισσότερα.
    εγώ που τους γνώριζω πολυ καλά εχουν κοινό ταμείο. μηπως ο αντρας της ελινας δεν θελει να τον κατηγορισουνε για εκμεταλευτη;; μηπως ηθελε να της κανει εκπληξη επειδή ηξερε ποσο το ηθελε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΕΛΗ!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΏ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΊΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΌ, ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΛΙΝΑ ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΈΝΑ ΕΝΟΙΚΙΟ 300€ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΛΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ :)

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...