Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

Η βροχή...




Έξω ψιλοβρέχει, η Ελίνα πίνει καφέ με τον άντρα της (πάλι ωραία μου ακούγεται) της αρέσει όμως, δεν μελαγχολεί όπως πριν που όταν έβρεχε γινόταν........................ μη του μιλάτε του παιδιού!!!!!!! 



Βλέπει τη βροχή, τις σταγόνες πάνω στα τζάμια και χαμογελάει, θυμάται τότε που την πείραζε η βροχή. 
Μπορεί να της λείπει η οικογένεια της, μπορεί να της λείπουν πολλά, η οικογένεια της, το νησί της όμως η αγάπη, η ηρεμία, η ασφάλεια τα αναπληρώνουν όλα μα όλα.

Σήμερα είχε λίγο κρύο αλλά είχε και ήλιο έτσι μόλις σχόλασε ο άντρας της Ελίνας πήγανε μια βόλτα!!!!!!



12 σχόλια:

  1. Τι ωραία καφές και βροχή έξω!! Παρέα με τον αγαπημένο μας τι άλλο θέλουμε; Τυχερή η Ελίνα....αυτά είναι τα ωραία!
    Αγαπώ τη βροχή στο είπα;
    Φιλί γλυκό Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΑΦΈΣ ΚΑΙ ΒΡΟΧΉ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΜΕ ΚΑΛΉ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΠΙΤΟ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΝ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο που είναι να χαίρεστε τις στιγμές της ζωής, να μη μελαγχολείς η ζωή είναι όμορφη στις πιο πολλές από τις πλευρές της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΟΧΙ, ΤΕΛΟΣ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ, ΤΩΡΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΉ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα κορίτσι. ετσι εεεε;; οταν βρεχει σου αρεσει. εμενα καθολου γιατί μουσκευω.
    δουλειά τωρα τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!
      Ε, ΓΙ' ΑΥΤΌ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΒΡΟΧΉ, ΓΙΑΤΊ ΕΡΧΕΣΕ ΠΑΠΑΚΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει να παρακολουθώ την Ελίνα στην καθημερινότητά της. Ναι, είναι σίγουρο ότι κάθε νησί αφήνει πίσω του τη νοσταλγία του. Μαζί με τα πρόσωπα που το σημαδεύουν. Βέβαια η Ελίνα μπορεί να επισκέπτεται το νησί και τους αγαπημένους της, έτσι δεν είναι Ελένη μου; Συνεπώς μετριάζεται η τυχόν θλίψη.
    Όσον αφορά τη βροχή, είναι όμορφη. Αν δε τη ζεις σε ένα εξαίρετο περιβάλλον και μέρος μαζί με σύντροφο τότε γίνεται μαγική!
    Καλησπέρα Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΔΕ ΘΛΙΒΕΤΑΙ Η ΕΛΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΊ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΚΕΊ ΓΙΑΤΊ ΜΙΛΆΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ Η ΕΛΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο απογευματινός καφές θέλει παρέα, αλλιώς δεν τον πίνω απλά πράγματα. Να σου πω την αλήθεια την βροχή την βαριέμαι λίγο χαχαχα
    Έχει όμως έναν ρομαντισμό και οι σταγόνες στα τζάμια ορισμένες φορές έχουν πολύ πλάκα έτσι όπως τρέχουν να ενωθούν!
    Να περνάς καλά
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΒΡΟΧΉ ΜΑΝΙΟΥΣΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΑΠΌ ΧΘΕΣ ΒΡΕΧΕΙ ΣΙΓΆ ΣΙΓΆ ΚΑΙ Σ/Κ ΧΟΡΤΑΣΑΝΕ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΌ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΊΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω γίνει φαν της Ελίνας.
    Ελπίζω να συνεχίσει να μας γράφει όσο περνάει υπέροχα με τον αγαπημένο της στη χώρα του ψιλόβροχου που εμένα, το ομολογώ, μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ.
    Φιλιά και περιμένω τις συνέχειες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΙΝΕΣ ΦΑΝ ΤΗΣ ΕΛΙΝΑΣ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ;;;;;;
      ΘΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ ΝΑ ΓΡΆΦΕΙ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΊ ΚΑΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΆΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)
      ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΥΝΝΕΦΙΆ, Η ΒΡΟΧΉ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...