Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Η μετακόμιση...



Ωραία η Γαλλία, ωραίος ο Ση

κουάνας, μίση ώρα από το σπίτι της Ελίνας.
Κάθε απόγευμα πηγαίνουν για καφέ.
Το κρύο όμως ήρθε νωρίς και η Ελίνα δεν ήταν  μαθημένη είναι και κρυουλιάρα κι όσο τις λέγανε ότι στην Ελλάδα είχαν καλοκαίρι τόσο γκρίνιαζε.
Οχι, δεν ζήλευε γιατί είναι ευτυχισμένη αλλά είναι και γκρινιάρα!!!!!
Μαζί με το κρύο όμως ήρθε και η υγρασία.
Μία υγρασία που έκανε τα κοκαλάκια της να κάνουν κρα, κρα, κρα αφού σκεφτόταν να πάρει κανένα αντισκορικό χαχαχαχα!!!!!!
Ο άντρας της (τι όμορφα που ακούγεται ) όμως βρήκε μία καλύτερη λύση, της είπε να μετακομίσουν, να πάνε κάπου με λιγότερη υγρασία.
Η Ελίνα δεν ήθελε γιατί η δουλειά του άντρα (τι ωραίο που ακούγεται ) ήταν 5' με τα πόδια.
Τελικά είπε το ναι κι άρχισαν το ψάξιμο σπιτιού, μέχρι και η κοπέλα που έχει η Ελίνα έψαχνε κι εκείνη.
Βρήκαν ένα διαμέρισμα σε μία πολυκατοικία στον τρίτο όροφο με ένα ασανσέρ όλο άπλα, φυσικά της άρεσε το διαμέρισμα αλλά εκείνο που της άρεσε περισσότερο ήταν το ασανσέρ.  

Εκεί πίνει καφέ!!!!!
Κι άρχισε η μετακόμιιση, το διαμέρισμα ήταν επιπλωμένο βέβαια η Ελίνα έχει πολύ λίγα πράγματα δικά της.
Η κοπέλα το καθάρισε, η Ελίνα έβαλε την δική της πινελιά μετέφερε έπιπλα, πράγματα, ψιλοπράγματα όπως εκείνη τα ήθελε.
Θαλάσιο ταξί για μια βόλτα στον Σηκουάνα!!!!!!!
Τωρα η Ελίνα παρακαλάει να μην χρειαστεί άλλη μετακόμιση γιατί δε τις μπορεί, το μόνο πράγμα που σιχαίνεται.
Και μία φωτό από το Παρίσι!!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. καλημέρα κορίτσι.
    κ το γυναίκα μου ακούγεται ωραία χεχεχε.
    το προηγούμενο σπίτι ηταν προσωρινη επιλογή το ηξερες τούτο ειναι πολυ ωραίο κ αφού εβαλες τις δικες σου πινελιές οκ θα είναι πολύ ομορφο.
    μην φοβάσαι δεν θα εχεις αλλη μετακομιση μεχρι να φυγεις.
    γιατί μου πηρες τις φωτογραφίες;; χεχεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΆ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΗΡΕ Η ΕΛΙΝΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ :)
      ΝΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΏ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΈΣ ΣΠΙΤΙΏΝ ΑΠΌ ΜΙΚΡΉ ΚΙ ΟΛΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΟΥ ΤΥΧΑΙΝΟΥΝ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ μπορώ σας παρακαλώ να μάθω ποιός πήγε στη Γαλλία και έμεινε δίπλα στον Σηκουάνα και μετά μετακόμισε λόγω υγρασίας;
    Για πείτε για να πω κι εγώ τα δικά μου...
    Να ευχηθώ όμως καλή διαμονή έτσι κι αλλιώς.
    Περιμένοντας σε φιλώ Ελένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ΝΑΙ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ, ΣΤΕΊΛΕ ΚΑΣΤΑΝΆ ΚΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε εμένα το σπιτικό! Το όλο μέρος, η γειτονιά, ο Σηκουάνας. Και αυτό το όμορφο καφέ από κάτω είναι κούκλα σκέτη.
    Μια χαρά τη βλέπω. Και εύχομαι και καλή διαμονή!
    Πολλές καλησπέρες με φιλιά Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΌ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ;;;;;; ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΙΝΑΣ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      ΤΟ ΚΑΦΈ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΊΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΓΩΤΆ ΚΟΛΑΣΗ ΜΩΡΕ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πω πω πω και μ'αρέσουν οι μετακομίσεις!! Τυχερή η γκρινιαρούλα Ελίνα. Και με τέτοιο καφέ που έχει παγωτά κόλαση τι άλλο να πω;
    Καλή διαμονή στην Ελίνα...Και το σκυλάκι της μαζί ναι;
    Να περνά υπέροχα με τον άντρας της (που ακούγεται ονειρεμένα) και χωρίς υγρασία παρακαλώ!!
    Παρίσι είναι αυτό...ας μη γκρινιάζει η Ελίνα πες της!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΑΧ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΛΙΝΑΣ ΔΕ ΤΗΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΕΣΠΑ.
      ΩΩΩΩΩΩΩΩ, ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΦΈ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΌ ΚΟΛΑΣΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)
      ΦΥΣΙΚΆ ΤΟ ΣΚΥΛΆΚΙ ΤΗΣ ΜΑΖΊ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΊ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟΥΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΆΔΑ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ!!!!!
      ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ΕΕΕΕΕ;;;;;; ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΣΗΚΟΥΑΝΑ ΓΙΑΤΊ ΚΡΥΩΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΠΙΑ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Αν πω ότι κατάλαβα κάτι θα είναι ψέματα.
    Αν έχεις μετακομίσει Παρίσι καλή διαμονή και μη μας ξεχνάς.
    Καλό βράδυ φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;;; ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΝΊΑ ΓΡΑΦΩ;;;;;; ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΉΣΩ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...