Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Ευτυχία...



Σκοτείνιασε και απόψε, το κρύο αρκετό, η υγρασία που έρχετε από τον Σικουάνα κάνει το κρύο τσουχτερό.
Την Ελίνα όμως δε τη νοιάζει ούτε το σκοτάδι που τόσα χρόνια την τρόμαζε, ούτε το κρύο έξω.
Μέσα στο σπίτι είχε ζέστη, η Ελίνα έπαιζε με το μικρόσωμο σκυλάκι που της έκανε δώρο ο σύζυγος της.
Ο σύζυγος της κάνει ένα γλυκό και φλυαρεί πειράζοντας την Ελίνα.
Πρώτη φορά είναι τόσο ευτυχισμένη!!!!!!
6 Μήνες ευτυχία, 6 μήνες όνειρα που καθημερινά πραγματοποιούνται.
Η Ελίνα ευχαριστεί τον σύζυγο της που της άλλαξε τη ζωή!!!!!!!!!! 

16 σχόλια:

  1. Μια μεγάλη παρουσία στη ζωή της Ελίνας! Που της αλλάζει την πορεία και ομορφαίνει τα όνειρά της. Καλησπέρα Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΜΜΜ, ΝΑΙ ΠΟΛΛΈΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑΓΈΣ ΣΤΗ ΖΩΉ ΤΗΣ ΕΛΙΝΑΣ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      Σ' ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΟΜΩΣ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;;;;;;
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ευτυχία! Τι όμορφο που είναι όχι μόνο για την Ελίνα! Και ο σύζυγός της για να την κάνει ευτυχισμένη θα είναι κι εκείνος το ίδιο ευτυχισμένος. Όταν υπάρχει αγάπη, τα όνειρα γίνονται αληθινά
    Φιλιά ΄πολλά Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!
      Η ΕΛΙΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΕΙ ΌΤΙ ΚΙ ΕΚΕΊΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟΣ. ΑΓΑΠΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΛΉ ΓΙΑ ΠΟΛΛΆ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΉΘΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΉΘΗΚΕ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα κορίτσι.
    ωραία το σκυλάκι σας δινει το χερι εμαθα ειναι αλήθεια;; η ευτυχία είναι 5 μηνες αν δεν κανω λαθος αλλά οσο κ να είναι ευτυχία είναι κ αγαπη. τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!
      ΝΑΙ ΑΜΕ, ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ!!!!!!! ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ!!!!!!
      5 ΕΙΝΑΙ;;;;;; ΕΝΑ ΛΑΘΑΚΙ ΕΚΑΝΑ ΜΩΡΕ :)
      Η ΕΥΤΥΧΊΑ ΕΊΝΑΙ ΑΓΑΠΗ;;;; ΩΩΩΩΩ, ΩΡΑΊΟ!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :)

      Διαγραφή
  4. Άμα δεν φοβάσαι πια το σκοτάδι σημαίνει πως κάτι σε κάνει πολύ δυνατή Ελίνα μου.
    Και πως το λένε το σκυλάκι?
    και τέλος πάντων τι γλυκό έφτιαχνε ο σύζυγός και πάνω σε πιο θέμα φλυαρούσε!!!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΤΟ ΣΚΟΤΆΔΙ Η ΕΛΙΝΑ, ΤΩΡΑ ΔΕ ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ!!!!!!
      ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΡΊΕΣ ΤΩΡΑ...........
      ΤΟ ΣΚΥΛΆΚΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΠΕΠΙΤΟ, Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΙΝΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΓΑΛΛΙΚΌ ΓΛΥΚΌ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ, ΚΑΙ ΦΛΥΑΡΟΥΣΕ ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΆΤΩΝ!!!!!!!!!!!!
      ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ;;;;;;; ΑΝ ΟΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα! Μονο ευτυχια!
    Τι ομορφο μαλτεζακι ειναι αυτο!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΜΑΛΤΕΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΤΡΑΚΙ :)

      Διαγραφή
  6. Μακάρι να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι στη ζωή μας, άνθρωποι που μας αλλάζουν τη ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΑΤΑΣΣΑ!!!!!!
      ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΛΙΓΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΆ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ελένη. Τι κάνεις; σε διακοπές είμαι, δεν επέστρεψα ακόμη και ούτε θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΩΣΤΉ!!!!!!!!
    ΑΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΈΣ ΣΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...