Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Το ταξίδι στο Λονδίνο...



Σήμερα η Ελίνα θυμήθηκε το καταφύγιο της!!!!!!!!
Είναι λίγο αρρωστούλα είναι και τα 3 χρόνια μιας απώλειας που όσα χρόνια κι αν περάσουν θα την πονάει.
Κατά τ' άλλα καλά περνάει τη ζηλεύω βρε παιδιά!!!!!!!!
Πριν λίγο καιρό ο άντρας της είχε μία δουλειά στο Λονδίνο και πήγε κι εκείνη μαζί αν και δεν ήθελε.
                                            Το ξενοδοχείο κι απέναντι τα γραφεία της εταιρείας.
Το πρωί καθόταν στο δωμάτιο με τον πεπίτο κι όποτε έβρισκε ευκαιρία ο άντρας της πήγεναι να δεί αν ήθελε κάτι.
Όταν σχολούσε όμως πηγαίνανε όπου θέλανε.


 Στην αρχή δεν της  άρεσε το Λονδίνο και γενικά η Αγγλία, μετά όμως δεν έβλεπε την ώρα να σχολάσει ο άντρας της και να πάνε να της δείξει όσα περισσότερα μπορούσε.
                                              Ο Τάμεσης.
Έτσι πέρασε μία τέλεια βδομάδα για την Ελίνα, μία υπέροχη βδομάδα!!!!!!





12 σχόλια:

  1. Α τη ζηλεύω την Ελίνα!!! Όλο ταξίδια μου είναι!! Τι ωραία! Πάντα να περνάει ωραία η Ελίνα...χαίρομαι πολύ
    Να περνάς καλά...
    Και φιλί στον πεπίτο!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΒΡΕ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΏ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΩ ΤΗΝ ΕΛΙΝΑ!!!!!!!
      ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΕΔΏ ΚΙ ΟΛΟ ΤΑΞΊΔΙΑ ΠΑΕΙ, ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΥΡΊΑ ΜΟΥ ΧΩΡΊΣ ΕΜΕΝΑ;;;;;;
      ΘΑ ΤΗΣ ΤΑ ΨΑΛΛΩ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες εικόνες έχεις από το Λονδίνο και φωτογραφίες και γραπτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΝΑΤΆΣΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΚΌΜΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα κορίτσι. πώς θα αφηνε την ελινα ο αντρας της στη Γαλλία αφού είναι το γουρι του;; εκλεισε μια πολυ καλή δουλειά χάρη σε εκείνη το ξερουμε. ωραία περασανε ετσι;; τα λεμε γιατί εχουμε δουλειά κ θέλω να παω γρήγορα σπίτι που είναι το αρρωστουλι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!!
      ΚΑΛΕ Η ΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΩ ΛΕΕΙ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ;;;;;;;
      ΜΑΛΛΟΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΣΌ ΗΘΕΛΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΝ ΕΝΘΑΡΡΎΝΕ!!!!!!!
      ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ ΣΤΟ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΙ ΣΟΥ!!!!!!!
      ΤΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Ελίνα, πάρε μας και εμάς στο ποθητό Λονδίνο! Πόσο όμορφα!
    Αχ αυτός ο "πρίγκηπας" της Ελίνας, πολύ την αγαπάει Ελένη μου! Αλλά πιστεύω πως και αυτή το αξίζει ολόθερμα όλο αυτό.
    Χαίρομαι που είσαι εδώ κοντά μας καλή μου φίλη και μοιράζεσαι μαζί σκέψεις, στιγμές της ιδεατής σου φίλης.
    Στέλνω την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΤΗΣ ΑΛΛΆ ΚΙ ΕΚΕΊΝΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ!!!!!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΕΡΝΑ ΜΑΖΊ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΘΗΤΟΣ ΣΑΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΌΣ ΣΑΣ!!!!!!!! ΤΗΝ ΕΠΟΜΈΝΗ ΦΟΡΆ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Τι χρυσό παιδί που είναι αυτός ο άνδρας της φιλενάδας σου βρε Ελένη μου! Λες και έχει βγει από παραμύθι. Ιππότης με τα όλα του. Να της πεις εκ μέρους μου πως είναι πολύ τυχερή που τον έχει δικό της αν και ξέρω πως δεν την διάλεξε τυχαία. Ήξερε τι έπαιρνε :) To ταξίδι στο Λονδίνο είναι ένα από τα πολλά μικρά θαύματα που θα της χαρίσει και να της πεις πως αυτό είναι σπάνιο και να το χαίρεται με την καρδιά της.
    Να είναι καλά και να περνάει πάντα υπέροχα!!
    Πολλά φιλιά Ελένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΒΓΑΛΜΕΝΟΣ ΒΡΕ, ΑΠΛΆ ΒΡΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΖΗΤΟΎΣΑΝΕ.
      ΤΟ ΞΕΡΕΙ Η ΕΛΙΝΑ ΠΟΣΌ ΤΥΧΕΡΉ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΆ!!!!!
      ΤΟ ΤΑΞΊΔΙ ΗΤΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΙΚΟ ΑΛΛΆ ΤΟ ΤΕΡΠΝΟΝ ΜΕΤΆ ΤΟΥ ΩΦΕΛΕΙΜΟΥ ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το έχω στα σχέδια μου το Λονδίνο.
    Κάποιος μου έλεγε πως ο ποταμός μυρίζει άσχημα.. τι να πω
    Φιλιά και καλό Μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΕΊΣ ΠΗΓΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΜΙΑ ΒΔΟΜΆΔΑ ΟΠΟΤΕ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΚΥΡΙΩΤΕΡΑ!!!!
      ΔΕ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΩ ΌΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΛΟΝΔΊΝΟ ΠΟΤΈ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΈΛΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΊΑ.
      Ο ΤΑΜΕΣΗΣ ΜΥΡΊΖΕΙ ΜΟΥΧΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΌΣ ΑΛΛΆ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΠΗΓΑΜΕ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ ΜΑΝΙΟΥΣΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...