Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

Η άνοιξη που περιμένω...



Η άνοιξη είναι μία τρελή εποχή!!!!!!! Εκεί που έχει λιακάδα, εκεί μας βγάζει ήλιο και μετά βρέχει, ωραία πράγματα μετά από έναν άσχημο χειμώνα!!!!!!!
Προσωπικά είναι η καλύτερη εποχή χωρίς τη ζέστη του καλοκαιριού, χωρίς το κρύο του χειμώνα, χωρίς τη μελαγχολία του φθινοπώρου!!!!!!!!






















Βλέπω δύο χελιδονοφωλιές στο διπλανό σπίτι, χρόνια είναι εκεί περιμένουν τους κατόχους τους ή τους νέους κατοίκους τους .
Κάθε χρόνο έρχονται κι όταν βλέπω τα μικρά χελιδονάκια πόσο όμορφα είναι!!!!!!!





















Την άνοιξη ανθίζουν τα λουλούδια που τόσο μου αρέσουν!!!!!!! Βέβαια πρέπει να τα περιποιηθείς. Να βγάλεις τα ξερά φύλλα, να τα κλαδέψεις, να τους ρίξεις λίπασμα για να ανθίσουν και να καρποφορρήσουν η να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα...................















Ωχ, κατά λάθος αυτή είναι η βεράντα μας χιχιχιχι!!!!!!!
Η άνοιξη είναι γενικά η εποχή των αλλαγών ειδικά αυτή η άνοιξη μου φυλάει ευχάριστες αλλαγές που θα σημαδέψουν ευχάριστα την ζωή μου και η αρχή έγινε.
Προχωράω σιγά σιγά και σταθερά γιατί είναι κάπως δύσκολα, εντάξει, θα τα καταφέρουμε!!!!!!!!!!!



















Αυτή είναι η δική μου άνοιξη που περιμένω!!!!!!!! Μία άνοιξη διαφορετική από τις άλλες και ομορφότερη...

16 σχόλια:

  1. καλησπέρα κορίτσι.
    η ανοιξη που περιμένεις σιγουρα θα είναι η ομορφότερη σου το ευχομαι.
    αυτή η βεράντα μου φαίνεται γνωστή αλλά αφού λες οτι ειναι δική σου παω πασο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΙΤΑ ΒΑΓΓΈΛΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΘΥΜΊΖΕΙ Η ΒΕΡΆΝΤΑ ΑΛΛΆ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΉ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΊΚΗ ΜΑΣ!!!!!!! ΤΟ ΜΑΔΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΤΑΛΈΝΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ!!!!
      ΝΑΙ ΝΑΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ!!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΠΟΛΛΆ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η δική σου Άνοιξη!! Εύχομαι να είναι τόσο όμορφη και διαφορετική όπως τη θέλεις.
    Υπέροχη η βεράντα σας! Μπράβο στη μαμά που την προσέχει τόσο και την κάνει θαυμάσια για φωτογραφία
    Καλή σου μέρα
    Καλά Κούλουμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ Ή ΒΕΡΆΝΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΛΊΔΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΆΣ ΜΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΠΙΑ!!!!!!
      ΚΑΛΆ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μ'ένα κατακόκκινο μπαλκόνι δεν γίνεται να μην έρθουν τα καλύτερα αυτή την Άνοιξη Ελένη μου.
    Μ'αρέσει που την καλοδέχεσαι με τόση χαρά και είμαι σίγουρη πως κι εκείνη δεν θα σε απογοητεύσει.
    Εύχομαι να είναι η καλύτερη της ζωής σου μέχρι τώρα και να φέρει τις αλλαγές που ονειρεύεσαι.
    Καλά Κούλουμα
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΝΑΙ Η ΒΕΡΆΝΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΙΑ!!!!!!!!!
      ΟΙ ΑΛΛΑΓΈΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ!!!!!
      ΚΑΛΆ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ελένη μου. Να καλοδεχτείς την Άνοιξη καλή μου ! να αφεθείς στα χρώματα και στα αρώματά της.
    Πολύ όμορφη σήμερα η ανάρτησή σου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ!!!!!!
      ΚΑΛΆ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη πως ότι έχεις στο μυαλό θα το καταφέρεις και η Άνοιξη με τα χρώματα και τις μυρωδιές της θα βοηθήσει σε αυτό.
    Καλή Σαρακοστή Ελενάκι μου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΙΡΓΙΝΊΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ, ΗΔΗ ΤΑ ΕΧΩ ΜΙΣΟΚΑΤΑΦΕΡΕΙ, ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ!!!!!!
      ΚΑΛΉ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Το ήξερα πως θα τα καταφέρεις :) Λίγο σπρώξιμο ήθελες και πολύ πολύ αγάπη
    Άνοιξη λοιπόν με το καλό να μας γεμίσει λουλούδια! Ωραίες φωτογραφίες σε φιλώ
    Καλημερα εκει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΒΟΗΘΗΣΕ ΦΥΣΙΚΆ.
      ΤΩΡΑ ΣΙΓΆ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΆ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΘΟΎΝ ΣΟΒΑΡΈΣ ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ ΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!
      ΑΥΤΆ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΜΑΡΊΑ ΕΛΕΝΑ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΉ ΣΟΥ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!!!
      ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφη η αναρτηση σου γεματη χρωματα.Σιγουρα η Ανοιξη ειναι υπεροχη Να εισαι παντα καλα.🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ!!!!!!
      Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΗ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...