Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Αφιερωμένη στον Γιάννη μου...



Η βροχή χτυπούσε στο τζάμι, η Έφη καθισμένη στη πολυθρόνα μ' ένα βιβλίο αγκαλιά την κοιτούσε. Ήθελε να βγεί έξω στη βροχή να γίνει μούσκεμα όπως τότε........ Κλείνει τα μάτια και θυμάται!!!!!!!!!!!
Η Έφη κάθε χρόνο τέλος Σεπτέμβρη πήγαινε διακοπές, ωωω τι χαρούμενη που ήταν!!!!!!!!
Πήγαινε πρώτα στην Αθήνα να δεί τους φίλους της, ειδικά τον αγαπημένο της Γιάννη, πόσες ωραίες αναμνήσεις είχε με τον Γιάννη!!!!!!!!!!
Μία χρονιά πήγε πρώτα στην αγαπημένη της Καβάλα, είχε κι εκεί φίλους, πολύ καλούς φίλους.
Οι μέρες στην Καβάλα κύλισαν σαν νεράκι, όλα τα ωραία τελειώνουν τόσο μα τόσο γρήγορα.
Έτσι η Έφη πήρε το πούλμαν για την Αθήνα μετά Πειραιά και στο πλοίο για το νησί της, το σπίτι της, το δωματιάκι της.
Η ώρα περνούσε, το πούλμαν αργούσε και η Έφη θα έχανε το πλοίο. Κι όπως το σκεφτόταν χτύπησε το κινητό της.
Έλα Έφη, που είσαι;;;;;;;;
Στο πούλμαν Γιάννη μου, κατεβαίνω Αθήνα.
Θα μείνεις καθόλου;;;;;;;
Δεν ξέρω Γιάννη μου, αν προλάβω το πλοίο θα φύγω, αν όχι αναγκαστικά θα μείνω.
Να μην προλάβεις το πλοίο για να σε δούμε λίγο και γέλασε.
Η Έφη γέλασε κι εκείνη.
Το πούλμαν έφτασε στην Αθήνα αλλά το πλοίο είχε φύγει. Έτσι η Έφη πήγε στο ξενοδοχείο να κλείσει δωμάτιο κι εκεί είδε έκπληκτη να την περιμένουν ο Γιάννης με την κοπέλα του.
Έφη πάμε σινεμά;;;;;;;;
Η Έφη αν και κουρασμένη από το πολύωρο ταξίδι με το πούλμαν δέχθηκε να πάει σινεμά με τον Γιάννη και την κοπέλα του, δεν ήθελε να τους κακοκαρδίσει.
Βγαίνοντας από το ξενοδοχείο κατάλαβε μια ψιχάλα στο πρόσωπο της, νόμιζε ότι της φάνηκε και δεν είπε τίποτα.
Σε λίγο κι άλλη ψιχάλα, κι άλλη, κι άλλη.
Γιάννη ψιχαλίζει, θα βρέξει, γυρνάμε πίσω στο ξενοδοχείο;;;;;
Δεν θα βρέξει Έφη, άλλωστε δεν είναι μακρυά ο κινηματογράφος. Και μόλις πέρασαν στο απέναντι πεζοδρόμιο έπιασε μία βροχή!!!!!!!!!!!
Αχ, Γιάννη δεν με ακούς.
Θα σταματήσει τώρα Έφη. Πήρανε ομπρέλες από έναν πλανόδιο, μπήκανε κάτω από τέντα ενός καταστήματος και περιμένανε να σταματήσει η βροχή.
Η βροχή όμως αντί να σταματήσει όλο και δυνάμωνε, δυνάμωνε, αρχίσαν και τα αστραπόβροντα που η Έφη φοβόταν.
Μπήκανε σε μία στοά να μην βρέχονται, η Έφη προσπαθούσε να τηλεφωνήσει στους γονείς της στο ξενοδοχείο να μην ανησυχούν, δεν ακούγανε το κινητό όμως.
Μετά από δύο ώρες περίπου σταμάτησε κάπως η βροχή και γυρίσανε στο ξενοδοχείο.
Αυτή ήταν η τελευταία φορά που η Έφη συνάντησε τον καλό της φίλο, τον Γιάννη της.
Άνοιξε τα μάτια της κι αφού σκούπισε ένα δάκρυ και βγήκε στη βροχή να ξαναζήσει την γλυκόπικρη ανάμνηση!!!!!!!!




Αυτή η ιστοριούλα είναι πέρα για πέρα αληθινή!!!!!!!!
Πόσο μου λείπει ο Γιάννης ειδικά τώρα ήθελα να ήταν εδώ να μοιραστώ μαζί του τη χαρά μου αλλά ας είναι καλά όμως εκεί ψηλά και ίσως με βλέπει και χαίρεται!!!!!!







14 σχόλια:

  1. Ωωω τι γλυκιά ιστορία Ελένη μου. Και το ότι είναι αληθινή την κάνει συγκινητική. Όπου και αν είνα ο Γιάννης ο φίλος ο καλός, σημασία έχει οι αναμνήσεις που άφησε πίσω του.
    Αλλη μια ανθρώπινη ωραία ιστορία σου
    Καλό βράδυ Ελένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΌ ΑΔΕΡΦΌΣ ΑΛΛΆ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΤΑ ΧΑΝΩ ΓΡΗΓΟΡΑ.
      ΕΙΔΙΚΆ ΤΩΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΕΔΏ ΚΟΝΤΆ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΗ ΧΑΡΆ ΜΟΥ ΓΙΑΤΊ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ ΧΑΡΆ ΔΙΠΛΉ ΧΑΡΆ ΛΕΝΕ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. μαλιστα ο γιαννης. να εισαι σιγουρη οτι κ ο γιαννης κ ο μπαμπάς σου θα είναι διπλά σου αυτή τη μερα ναι;; κ θα χαιρονται.
    καληνύχτα κορίτσι θα τα πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ο Γιάννης! Εχω διαβάσει αρκετά για αυτό το τόσο σημαντικό κεφάλαιο της ζωής σου. Ε καλά, είναι δυνατόν να μην είναι δίπλα σου τώρα στην χαρά ... πάρτι κάνει :)
    Μου αρέσει που έχεις φίλους σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο! Και το πούλμαν μου άρεσε και το πλοίο που έφυγε με εντολή του Γιάννη, και η βροχή και ο πλανόδιος με την ομπρέλα :)
    Σε φιλώ να προσέχεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΊ ΠΑΡΤΥ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ;;;;;;;; ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!!!!!!!!
      ΝΑΙ Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ ΚΕΦΑΛΑΊΟ ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΑΠΌ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΦΙΛΙΕΣ. ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΛΛΗΛΟΦΙΑ!!!!!!!!
      ΟΛΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΒΛΈΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΊΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΚΙ ΕΓΙΝΑ ΜΟΥΣΚΕΜΑ, ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΊ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΎΣΕ ΤΗΝ ΟΜΠΡΈΛΑ Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΜΟΥ!!!!!!! ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΝΕΜΆ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΆΡΙ ΣΟΥ ΨΑΞΕ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Φαντάζομαι πως κάθε φορά που βρέχει πολύ, εσύ Ελένη μου θυμάσαι την τελευταία συνάντηση με το φίλο σου.
    Είσαι τυχερή που τον γνώρισες. Απ' την ιστορία φαίνεται πως σε αγαπούσε και σε ξεχώριζε όπως έκανες κι εσύ άλλωστε.
    Θα μείνω όμως περισσότερο στη χαρά που ζεις αυτό τον καιρό -δεν ρωτάω τί συμβαίνει από διακριτικότητα :)- μου αρκεί που είναι χαρά.
    Να είσαι πάντα έτσι.Χαρούμενη.
    Πολλά φιλιά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ ΘΥΜΆΜΑΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΔΕ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΜΕ Φ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΚΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΟΊ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ.
      ΕΔΏ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑΤΊ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΘΑ ΒΡΩ ΤΡΌΠΟ ΟΜΩΣ.
      ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΈΡΙ!!!!!!!!


      Διαγραφή
  5. Τι ωραία,τι τρυφερή ανάμνηση και τόσο απλά δοσμένη .

    Κι εγώ κρατώ το γεγονός ότι την θυμάσαι σε μια καλή σου στιγμή όπως ομολογείς. Αυτό σημαίνει ότι εξ' ενστίκτου ξέρεις να κρατάς και να φυλάσσεις τα "τιμαλφή"σου στο θεματοφυλάκιο των Αξιών την καρδιά σου. Εκεί που δεν κινδυνεύουν από την φθορά του χρόνου ή τις εναλλασσόμενες καταστάσεις της ζωής μας. Γιατί ο πανδαμάτωρ χρόνος μπορεί να τα σβήνει ή να τα θαμπώνει όλα ,αλλά τις μνήμες της καρδιάς δεν τις αγγίζει καρδούλα μου.
    Αγκαλιά και ένα φιλί κανονικό όχι φευγάτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΛΥΓΕΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΚΟΙΤΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΛΑΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΎΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΩ ΕΞΩ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ Ελένη μου,
    πόσο όμορφη νοσταλγική και συναισθηματικά φορτισμένη ιστορία.
    Το ότι αυτή τη στιγμή ο αγαπημένος σου φίλος στέκει στις μνήμες σου τόσο ζωντανά και παραστατικά, σημαίνει ότι δεν ξεχάστηκε. Και ο άνθρωπος που ζει στις μνήμες μας δεν χάνεται Ελένη μου.
    Να τον θυμάσαι κορίτσι μου όπως τον έζησες.
    Στέκω με σεβασμό στις αναμνήσεις σου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ Ο ΓΙΆΝΝΗΣ ΜΟΥ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΊ ΠΟΤΈ.
      ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΌ ΑΔΕΡΦΌΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΙΠΛΆ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΆ ΜΟΥ ΑΛΛΆ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...