Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018

Καλό ταξίδι φίλαράκι μου...

Αναρωτήκα πολλές φορές αν πρέπει, αν είναι σωστό να δένεσαι με ανθρώπους, πράγματα, γεγονότα αλλά άκρη δεν βρίσκω.
Εντάξει, με τον χαρακτήρα που έχω άκρη δεν πρόκειται να βρω γιατί εκεί που λέω δεν το ξανακάνω τσούπ εμφανίζεται κάποιος και κάνω το ιδιο (λάθος σωστό) δεν ξέρω.
Γιατί τα λέω όλα αυτά;;;;
Όχι, δεν με τσίμπησε καμία μύγα!!!!
Το πρωί έμαθα το χαμό, τον ξαφνικό χαμό ενός φίλου στο φβ.
Μαλώναμε, σκοτωνόμαστε, διαγραφώμαστε αλλά ο Παύλος ήταν για μένα κι εγώ για τον Παύλο το λιμάνι.
Εντάξει, έχω κι άλλα λιμάνια αλλά έχασα τον άνθρωπο Παύλο.
Να είναι καλά εκεί ψηλά κι εγώ θα τον θυμάμαι πάντα.





1 σχόλιο:

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...