Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Μία καινούρια αρχή...



Ο Στράτος είχε ξυπνήσει πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι, δεν είχε κοιμηθεί πολύ, κάθε λίγο ξυπνούσε από κάποιον εφιάλτη.
Έβλεπε, καταλάβαινε τη ζωή του να καταστρέφεται, να χάνει όλα όσα τόσα χρόνια είχε δημιουργήσει. Η αρχή έγινε με το διαζύγιο με την γυναίκα του κι ακολούθησε η οικονομική κατηφόρα.
Σηκώθηκε βαριεστημένα από το κρεβάτι, έκανε ένα καφέ και αναρωτιόταν που να πήγαινε. Στο κατάστημα του που δεν πατούσε πελάτης; Στην εφορία να ρυθμίσει τα χρέη του; Πως να τα ρυθμίσει αφού δεν είχε σχεδόν έσοδα;
Τελικά αποφάσισε να πάει στο κατάστημα του. Βγαίνοντας από το σπίτι του είδε έναν πιτσιρικά που πουλούσε τα λίγα λαχεία που του είχαν απομείνει.
Ο Στράτος δεν το σκέφτηκε πολύ, έβγαλε από τη τσέπη του λίγα από τα τελευταία του χρήματα του κι αγόρασε ένα λαχείο.
Δεν πίστευε και πολύ στη τύχη αλλά στην κατάσταση που βρισκόταν έψαχνε, ήθελε από κάπου να πιαστεί.
Όταν έφτασε στο κατάστημα του είδε μία κοπέλα να περιμένει απ' έξω. Ήταν η Άννα.
Καλημέρα σας, θα ήθελα εκείνο το ζευγάρι παπούτσια που έχετε στη βιτρίνα.
Καλημέρα σας, συγνώμη αν σας έκανα να περιμένετε. Τελευταία όμως δεν έχει κίνηση κι έρχομαι λίγο πιό αργά να ανοίξω το κατάστημα.
Δεν πειράζει, πηγαίνοντας στη δουλειά είδα τα παπούτσια στη βιτρίνα και σκέφτηκα να τα αγοράσω.
Εκείνη τη στιγμή πήγαν να θυροκολήσουν για την κατάσχεση του εμπορεύματος.
Ο Στράτος αν και το περίμενε ένιωσε τη γη να φεύγει από τα πόδια του, έχανε τους κόπους μιάς ζωής, τι θα έκανε από δω και πέρα;

Η Άννα πλησίασε τον Στράτο, του είπε ότι ήταν δικηγόρος και του έδωσε την κάρτα της αν ήθελε τη βοήθεια της να μη διστάσει να της τηλεφωνήσει και φυσικά η όποια βοήθεια της θα ήταν αφειλοκερδός.

Ο Στράτος τηλεφώνησε στην Άννα το βράδυ όχι για να της ζητήσει βοήθεια αλλά για να μιλήσει σε κάποιον, την επομένη την κάλεσε σπίτι του, τον κάλεσε κι εκείνη.
Η κατάσχεση έγινε, η Άννα δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα.
Κάποιο απόγευμα ο Στράτος περνόντας από ένα πρακτορείο θυμήθηκε το λαχείο που είχε αγοράσει από τον πιτσιρικά κι από περιέργια μπήκε να δεί αν είχε κερδίσει κάτι.
Δεν πίστευε στα μάτια του!!!!!!!!! Είχε κερδίσει ένα σημαντικό ποσό για μία νέα αρχή, ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή του.
Έτρεξε στην Άννα να μοιραστεί μαζί της τη χαρά του και να της ζητήσει να είναι πάντα πλάι του.

Η ιστοριούλα είναι εντελώς φανταστική, την είχα βάλει και στον παθούλη.
Δεν δηλώνω συγγραφέας, το κέφι μου κάνω...








14 σχόλια:

  1. καλησπέρα κορίτσι.
    με λιγη προσπάθεια μπορείς κ καλύτερα.
    να θυμασαι ποτέ δεν είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!
      ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΑΣ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τα πιο αυθόρμητα και όμορφα πράγματα έτσι γράφονται Ελένη μου. Χωρίς κάποιος να είναι συγγραφέας κατ' επάγγελμα. Έτσι γεννιούνται οι λέξεις στο χαρτί, έτσι εκφράζεται η ψυχή μας και έτσι μετά το γραπτό μας ξεκινά το δικό του ταξίδι ολόγυρα. Σημασία λοιπόν έχει το γράψιμο και το ταξίδι. Το λιμάνι που θα πιάσει το γραπτό μας είναι ένα επόμενο ζήτημα.
    Να το χαίρεσαι όλο αυτό καλή μου φίλη.
    Όμορφη ιστορία, ανθρώπινη, επίκαιρη. Και να το κάνεις συχνά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΟΛΕΣ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΘΟΥΛΗ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΩΣΩ.
      ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΊΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΟΝΤΆ ΚΟΝΤΆ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!!!

      Διαγραφή
  3. Το καλό τέλος της πανέμορφης ιστορίας σου Ελένη μου το ονειρεύονται κάτι εκατομμύρια Έλληνες :)
    Δεν είχε τύχει να τη διαβάσω στο παθ, μου άρεσε πολύ και με γλύκανε ακόμα περισσότερο. Και να ξέρεις, γράφεις όμορφα και κάτι ακόμα, όλοι εδώ το κέφι μας κάνουμε. Συγγραφέας δηλώνει επίσημα κανείς μόνον όταν εκδώσει βιβλίο.
    Καλή Κυριακή Ελένη μου
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΑΡΊΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΏ ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
      ΝΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΘΟΥΛΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Να γράφεις για το κέφι σου Κι απ΄ότι βλέπω έχεις τρελό κέφι. Μου άρεσε το γραπτό. Μια ιστορία καθημερινή με όμορφο τέλος.
    Να σαι καλά Ελένη μου
    Σε φιλώ
    ΥΓ Δεν βάζεις στη δεξιά στήλη σου ΄ενα gadget που λέει Follow by Email για να βάλουμε το μαίιλ μας και να παίρνουμε τις αναρτήσεις σου εκεί να μην τις χάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΑΝΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΕΣ ΑΝΘΡΏΠΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΦΟΛΟΟΥ Κ.Λ.Π. Μ' ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες σου γιατί δεν κουράζουν το μυαλό (?) απλά πράγματα :)
    Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΊΑ ΠΑΛΤΟΥ ΜΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ, ΑΠΛΆ ΚΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΓΡΙΦΟΥΣ Η ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ.
      ΑΠΛΆ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΙΣΘΆΝΟΜΑΙ.
      ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικη η ιστορια σου!!!!Θα συμφωνησω με τον Giannis Pit.Να εισαι παντα καλα και με το καλο να ερθει για ολους μας ο μηνας Μαρτης 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...