Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Σου αφήνω κάτι...


Ενα “σ’αγαπώ”, ένα “μου λείπεις” κι ένα “καλώς ήρθες” αφήνω εδώ για να τα βρεις......

Κράτα όποιο από τα τρία θες, κανένα, ή και τα τρία.

Ελεύθερος είσαι.. ελεύθερη είμαι.
Ελεύθεροι κι οι δυο επιλέγουμε να κρατάμε τις ψυχές μας δεμένες.
Ελεύθερα κρατάμε ο ένας τον άλλο από το χέρι και προχωράμε στο επόμενο σκοτάδι.
Βλέπεις η μεγαλύτερη παγίδα, είναι η ελευθερία αγάπη μου.
Όταν την ζητάς, δεν ξέρεις τι ευθύνη κρύβει μέσα της.

Δεν έχεις κανέναν να σου πει “κράτα με”.
Δεν έχεις κανέναν να σου δείχνει τι να κάνεις και πού να πας.
Δεν έχεις κανέναν να πάρει την ευθύνη για τις επιλογές σου.
Είσαι ελεύθερος και ελεύθερα παραδίδεσαι στην μοίρα σου.
Είσαι ελεύθερος και ελεύθερα αφήνεσαι στο μόνο άγγιγμα που μπορείς να νιώσεις.
Στον μόνο άνθρωπο που μπορεί να σε πλησιάσει.
Είσαι ελεύθερος.. μόνο που στον έρωτα, η μόνη αποδεκτή υποταγή, είναι στη μοίρα.
Ενα “σ’αγαπώ”, ένα “μου λείπεις” κι ένα “καλώς ήρθες” σου αφήνω..


Πάρε όποιο θες.. ελεύθερα!


Όχι, όχι μη φωνάξετε τον  Τηλέμαχο, δεν το έγραψα εγώ. Κάπου το βρήκα και κάπου μου άρρεσε... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...