Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

Θα σε ξανάβρω...

  1. Θα σε ξανάβρω, να το ξέρεις
  2. μην φοβηθείς όσο θα λείπω
  3. κι απ της καρδιάς τον κάθε χτύπο
  4. θα καταλάβω αν υποφέρεις.

  5. Θα σε ξανάβρω, κάποιαν ώρα
  6. πέρα απ την θάλασσα του πόνου
  7. απο της ζωής την κάθε μπόρα
  8. και το λεπίδι αυτό του χρόνου.

  9. Θα σε ξανάβρω, να θυμάσαι
  10. θα σ΄αγαπήσω ακόμα τόσο
  11. τι κι αν μακριά μου πιά κοιμάσαι
  12. ποτέ μου δεν θα σε σκοτώσω.

  13. Θα σε ξανάβρω, μην φοβάσαι
  14. θα ναι αλλιώτικος ο χρόνος
  15. δεν θα μπορείς πιά να λυπάσαι
  16. και θα χει φύγει κάθε πόνος.



4 σχόλια:

  1. καλή κυριακη κοριτσι.
    μου αρεσε το ποιημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩΩΩ, ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΛΉ ΒΔΟΜΆΔΑ ΒΑΓΓΈΛΗ!!!!!!
      ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ;;;;;;; ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΏ ΦΥΣΙΚΆ!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!!!!!`

      Διαγραφή
  2. ωραίο... άργησα αλλά σε βρήκα ... :)
    Φιλί στο μαξιλάρι σου οοοοοταν το δεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΕΙΔΑ, ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΑΝΙΟΥΣΚΑ ΣΟΛΩΜΟΎ!!!!!!!
      ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΠΑΘΟΥΛΗ ΜΑΣ ΕΔΏ ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΈΠΕΙ ΚΑΝΕΊΣ.
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή

Η γνωριμία μας...

Η Μαρία .Γ. μου ζήτησε να γράψω την ιστορία μας, τη δική μου και του Βαγγέλη δε κατάλαβα όμως μάλλον θα θέλει την ιστορία της γνωριμίας ...